مایکروسافت: بیلد‌های کانال Dev ویندوز ۱۱ ناپایدار می‌شوند

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
با شروع توسعه‌ نسخه بعدی ویندوز ۱۱، مایکروسافت به کاربران کانال Dev درباره پایدارنبودن بیلد‌های بعدی این کانال هشدار داده است.
تبلیغات

ویندوز ۱۱ تقریبا در مرحله پایانی توسعه خود قرار دارد و مایکروسافت باید به‌زودی ویندوز ۱۱ را برای OEMها و کاربران سراسر جهان دردسترس قرار دهد. چند روز قبل، مایکروسافت اولین‌بار فایل ISO ویندوز ۱۱ را رسما منتشر کرد تا کاربران به‌راحتی بتوانند این نسخه از ویندوز را آزمایش کنند. اگرچه ویندوز ۱۱ هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد، در‌حال‌حاضر و با استفاده از نسخه Beta می‌‎توان به تجربه نسبتا پایدار دست پیدا کرد.

مقاله‌ مرتبط:

بااین‌همه، این موضوع برای کاربران کانال Dev در حال تغییر است. مایکروسافت با ارسالی ایمیلی به کاربران هشدار داده است که بیلد‌های بعدی ویندوز ۱۱ روی کانال Dev به پایداری نسخه‌های فعلی نیستند و اگر علاقه‌ای به استفاده از بیلد‌های ناپایدار ندارید ،کانال Beta را انتخاب کنید.

ایمیل مایکروسافت به اعضای اینسایدر

به‌گزارش windowslatest، کاربران ویندوز اینسایدر در‌حال‌حاضر از نسخه 21H2 ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند. به‌نظر می‌رسد منظور مایکروسافت از بیلد‌های ناپایدار کانال Dev، نسخه بعدی ویندوز ۱۱، یعنی 22H2 است که در مرحله اولیه توسعه قرار دارد. در این نسخه از ویندوز ۱۱، احتمالا شاهد تغییرات عمیق‌تر و ویژگی‌های جدیدی باشیم و به چشم‌انداز مایکروسافت درباره ویندوز ۱۱ نزدیک‌تر خواهیم شد.

در آخر باید به این موضوع اشاره کرد که مایکروسافت با ویندوز ۱۱ به‌سمت انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ سالانه حرکت می‌کند و باید هر سال منتظر تغییراتی در این سیستم‌عامل باشیم؛ هرچند مایکروسافت به‌طور منظم به‌روزرسانی تجمعی ماهانه (Cumulative Update) را برای این سیستم‌عامل منتشر خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ویندوز ۱۱ چیست؟ آیا تا امروز از نسخه‌های آزمایشی این سیستم‌عامل استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات