گلکسی A10s به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ گلکسی A10s، جدیدترین نسخه اندروید و آخرین به‌روزرسانی اصلی خود را دریافت می‌کند.
تبلیغات

اکنون مدتی است که گوشی‌های هوشمند مختلف در حال دریافت جدیدترین نسل سیستم‌عامل گوگل هستند. در این میان، بسیاری از محصولات سامسونگ نیز ارتقا یافته‌اند.

به گزارش gsmarena، یکی دیگر از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سری A سامسونگ آماده دریافت اندروید ۱۱ شده است. جدیدترین عضو این خانواده که به آخرین نسخه اندروید ارتقا می‌یابد گلکسی A10s است که ابتدا با نسخه نهم این سیستم‌عامل عرضه شد و سپس در آوریل سال گذشته به اندروید ۱۰ به‌روز شد. این به احتمال زیاد آخرین به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عاملی برای A10s خواهد بود.

جدیدترین به‌روزرسانی با شماره بیلد A107FXXU8CUG1 معرفی شده و پچ امنیتی جولای ۲۰۲۱ را با خود به همراه دارد. کاربران در مالزی و ویتنام گزارش کرده‌اند که این به‌روزرسانی برای دستگاه‌هایشان در دسترس قرار گرفته و همچنین در هفته‌های آینده باید در بازارهای بیشتری شاهد آن باشیم.

دارندگان Galaxy A10s می‌توانند با ارتقای گوشی هوشمند خود مجموعه‌ای معمولی از ویژگی‌های اندروید ۱۱ و One UI 3.1 را دریافت کنند. از این قابلیت‌ها می‌توان به صدور مجوزهای یکبار مصرف، بهبود مدیریت اعلان‌ها، به‌روزرسانی اینترنت و صفحه‌کلید سامسونگ، کنترل‌های چندرسانه‌ای جدید و موارد دیگری اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات