شایعه: ویندوز ۱۱ مایکروسافت در تاریخ ۲۸ مهر منتشر خواهد شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، مایکروسافت می‌خواهد نسخه‌ی نهایی سیستم‌ عامل ویندوز ۱۱ را در تاریخ ۲۸ مهرماه برای کاربران و علاقه‌مندان به محصولات خود منتشر کند.
تبلیغات

مایکروسافت هفته‌ی گذشته سیستم‌ عامل جدید خود یعنی ویندوز ۱۱ را معرفی کرد؛ دستاوردی که توانسته است بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات ردموندی‌ها را به وجد آورد. ویندوز ۱۱ علاوه بر اینکه از نظر طراحی بصری رابط کاربری با تغییرات مثبت بسیاری نسبت به نسخه‌ی پیشین همراه است، از ویژگی‌های جالبی دیگری نیز بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به امکان اجرای برنامه‌های اندروید اشاره کرد.

در زمان معرفی ویندوز ۱۱ گفته شد زمان انتشار نسخه‌ی رسمی آن در تعطیلات زمستانی خواهد بود و به تاریخ دقیقی اشاره نشد؛ اما GSMArena گزارشی منتشر کرده است که طبق آن، ویندوز ۱۱ در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این شایعه با انتشار تصویری از محیط کاربری ویندوز ۱۱ پدید آمده است. در یکی از تصویرها پیامی از سوی استیوی باتیچه، از مسئولان گروه سرفیس به پانوس پانای، مسئول بخش ویندوز مایکروسافت مشاهده می‌شود که به این شرح است: «نمی‌تواند برای فرا رسیدن اکتبر صبر کند.»

تاریخ احتمالی انتشار ویندوز 11

در تصویری دیگر، تاریخ تسکبار روی ۲۰ اکتبر تنظیم شده است که احتمال می‌رود به زمان انتشار ویندوز ۱۱ اشاره داشته باشد. 

تاریخ احتمالی انتشار ویندوز 11

خرده‌فروشی والمارت نیز در بخش فروش لپ‌تاپ‌ توضیحاتی قرار داده است که امکان ارتقای رایگان به سیستم‌ عامل ویندوز ۱۱ در ماه اکتبر فراهم خواهد شد. همین امر به احتمال انتشار سیستم‌ عامل جدید مایکروسافت در تاریخ ۲۸ مهر قوت بیشتری می‌بخشد.

گفته می‌شود انتشار آپدیت برای دستگاه‌های مختلف که قادر به دریافت ویندوز ۱۱ باشند، از اواخر سال ۲۰۲۱ شروع  خواهد شد و تا سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. برای دریافت ویندوز ۱۱ باید سخت‌افزار کامپیوتر شخصی شما از سیستم‌ عامل جدید مایکروسافت پشتیبانی کند. اگر هنوز نمی‌دانید آیا سخت‌افزار دستگاهتان قادر به اجرای ویندوز ۱۱ خواهد بود یا خیر، می‌توانید از این مقاله کمک بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات