فروش ویندوز فون نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافته است

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
تقریباً بر هیچ‌کس پوشیده نیست که فعلا فروش تلفن‌های ویندوز فون در حد و اندازه دیگر رقبای بازار نیست، اما وجود ابزارهای قدرتمند و خوش ساختی همچون سری لومیا نوکیا یا سری 8 اچ‌تی‌سی به همراه سیستم‌عامل جذاب ویندوز فون 8 می‌تواند کمی فاصله بین مایکروسافت و رقبایش را کمتر کند. استیو بالمر مدیرعامل مایکروسافت، در جلسه سالانه سهام‌داران شرکت اعلام کرد که فروش سیستم‌عامل موبایل شرکت نسبت به همین زمان در سال گذشته 4 برابر شده است.
تبلیغات

بالمر همچنین اعلام کرد که تقاضا برای ویندوز فون آنقدر قوی است که کلیه موجودی ابزارهای مبتنی بر این سیستم‌عامل در بسیاری از کشورها به فروش رسیده‌اند. احتمالاً اشاره بالمر به فروش تلفن‌های لومیا 920 نوکیا در برخی از کشورها از جمله آلمان یا فنلاند بوده است.

بالمر همچنین اشاره کرد که برای سرعت بخشیدن به فروش ویندوز فون نیازمند سخت‌افزارهای رقابتی‌تر هستیم.

این خبر بدون شک مثبت است و نوید آینده امیدوار کننده‌ای را برای ویندوز فون می‌دهد، اما مایکروسافت آمار دقیقی از میزان فروش ویندوز فون ارائه نکرده است و هنوز دقیقاً نمی‌دانیم چهار برابر سال پیش یعنی چند دستگاه تلفن هوشمند. به‌راحتی می‌توان متوجه شد که فروش ویندوز فون مایکروسافت هنوز بسیار پایین است و اعداد و ارقام مربوط به آن آنقدر کوچک است که این غول نرم‌افزاری نمی‌تواند آن‌ها را بیان کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات