گوگل: اندروید 12 دارای بیشترین تعداد دفعات دانلود نسخه‌ی بتا است

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مقامات گوگل تأیید کرده است که نسخه‌ی بتای اندروید 12 توانسته رکورد تعداد دفعات دانلود را در میان نسخه‌های بتای سیستم‌عامل اندروید بشکند.
تبلیغات

چندی پیش رویداد I/O گوگل برگزار شد و سران این شرکت جدیدترین دستاورد نرم‌افزاری گوگل یعنی اندروید ۱۲ را برای گجت‌های قابل حمل از جمله گوشی هوشمند و تبلت‌ رونمایی کردند؛ سیستم‌ عاملی که در مقایسه با نسخه‌ی پیشین از بازنگری کلی در زمینه‌ی طراحی رابط کاربری همراه است و البته توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان محصولات اندرویدی را جلب کند.

شاید مهم‌ترین تغییر در اندروید ۱۲ را بتوان طراحی ظاهری جدید با نام متریال یو (Material You) نامید. در همان شب معرفی اندروید ۱۲ سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل، اعلام کرد نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. حال دیو بورک، یکی از مقامات ارشد گوگل و معاون بخش مهندسی اندروید، از استقبال گسترده از نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ خبر داده است.

GSMArena گزارش می‌دهد که نسخه‌‌ی بتای اندروید ۱۲ توانسته بیشترین تعداد دانلود را در تاریخچه‌ی انتشار نسخه‌های بتای سیستم‌عامل‌های مختلف اندروید داشته باشد و در این زمینه رکورد بزند. متأسفانه دیو بروک تنها به اشاره به شکستن رکورد بسنده کرده و به ارائه‌ی آمار و ارقام نپرداخته است. در واقع نمی‌دانیم نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ چه تعداد دانلود شده است و چه تفاوتی با آمار دانلود نسخه‌های بتای سیستم‌عامل‌های پیشین دارد.

البته نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ تنها برای محصولات محدودی منتشر شده است که شامل گوشی‌های پیکسل گوگل و برخی از پرچم‌داران شرکت‌های مطرح می‌شود. انتظار می‌رود با انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید در فصل پاییز، استقبال گسترده‌ای از آن توسط کاربران و علاقه‌مندان محصولات اندرویدی شکل بگیرد. در این بین اکثر شرکت‌های سازنده‌ی محصولات مختلف مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تأیید کرده‌اند که در حال آماده‌سازی آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های فعلی خود هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات