گوگل با تقلید از رابط کاربری سامسونگ در اندروید ۱۲ به وجود گوشی پیکسل ۶ ایکس ال اشاره کرد

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری اندروید ۱۲ ویژگی‌های جدیدی به‌همراه دارد که به‌احتمال زیاد روی گوشی پیکسل ۶ ایکس ال دیده می‌شود.
تبلیغات

اولین نسخه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ هفته‌ی پیش منتشر شد. به‌گزارش وب‌سایت XDA، رابط کاربری جدید اندروید ۱۲ شباهت زیادی به رابط کاربری One UI سامسونگ دارد. برای آشنایی با رابط کاربری One UI، می‌توانید بررسی One UI 3 را در زومیت مطالعه کنید.

با بررسی نسخه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ گزینه‌ای مخفی به نام Silky Home دیده می‌شود. در کنار این دکمه، تنظیمات مختلفی برای برای دکمه‌هایی در نظر گرفته شده است که نزدیک لبه پایین صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند. همچنین، رابط کاربری گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده که کارکردن با یک ‌دست بسیار راحت باشد.

هنوز مشخص نیست Silky Home در نسخه‌ی نهایی اندروید ۱۲ وجود داشته باشد یا خیر. ممکن است این ویژگی برای دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ در نظر گرفته شده باشد و بعید نیست روی گوشی پیکسل ۶ ایکس ال آن را ببینیم. این تغییرات اندروید ۱۲ باعث می‌شود که کاربران بتوانند با گوشی‌های اندرویدی دارای صفحه‌نمایش بزرگ بهتر کار کنند. ناگفته نماند این مشکل به‌واسطه‌ی رابط کاربری One UI روی گوشی‌های سامسونگ برطرف شده است. به‌نظر می‌رسد این تغییرات سامسونگ به سود گوشی پیکسل ۶ ایکس ال بوده و باعث شده است گوگل هم برخی از آن‌ها را به اندروید ۱۲ اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات