تعداد کاربران EMUI 11 به ۱۰ میلیون نفر رسید

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
EMUI 11 در کمتر از ۸۲ روز به رکورد ۱۰ میلیون کاربر رسید. این رابط کاربری از خدمات موبایل گوگل پشتیبانی نمی‌کند.
تبلیغات

هواوی اعلام کرد تعداد کاربران EMUI 11 به ۱۰ میلیون نفر در سرتاسر دنیا رسیده است. EMUI 11 جدید نسخه رابط کاربری هواوی برای گوشی‌های این شرکت است که توانسته در مدت‌زمان ۸۲ روز به رکورد ۱۰ میلیون کاربر دست پیدا کند. این رابط کاربری شهریورماه معرفی شد و توانست یک و ماه نیم زودتر از EMUI 10 به این رکورد دست پیدا کند.

Emotion UI که با نام EMUI شناخته می‌شود در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی با تغییرات و بهبودهای بسیار معرفی شد. یکی از تغییرات نسخه جدید این رابط کاربری باز شدن چند پنجره درکنار هم است. این ویژگی ‌اکنون در مرکز قرار می‌گرد و با ژست‌های حرکتی فعال می‌شود. EMUI برای ارتباط با کامپیوتر هم بهبودهای زیادی پیدا کرده است و انیمیشن‌های لاک‌اسکرین و سایر انیمیشن‌ها هم بهتر شده‌اند.

رابط کاربری EMUI 11

EMUI 11 از خدمات موبایل گوگل (Google Mobile Services) بهره نمی‌برد؛ البته این احتمال وجود دارد که EMUI 11 آخرین نسخه از رابط کاربری هواوی باشد. گفته شده است این شرکت در آینده از سیستم‌عامل Harmony استفاده خواهد کرد که به‌صورت پیش‌فرض از  خدمات موبایل هواوی (HMS) پشتیبانی می‌کند. هواوی اعلام کرده است که نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل همین ماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات