رابط کاربری One UI 3.0 به‌‌زودی به خط‌تولید گلکسی S20 می‌‌رسد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ انتشار نسخه‌ی بتای One UI 3.0 برای خط‌تولید گلکسی S20 را تأیید کرد.
تبلیغات

یکی از ویژگی‌های شرکت سامسونگ ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید به بخش‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید است. این شرکت از رابط کاربری اختصاصی خود نیز استفاده می‌کند که هر چند وقت یک‌بار به ارتقای آن نیاز دارد. در این میان، کاربرانی هستند که از تغییرات به‌وجود آمده در به‌روزرسانی‌های سامسونگ استقبال می‌کنند؛ اما بعضی از افراد نیز نمی‌توانند با این مسئله کنار بیایند. با‌این‌همه‌، شرکتی مثل سامسونگ باید همیشه به‌روز باشد و امکانات جدیدی به کاربرانش ارائه کند؛ به‌همین‌دلیل، به‌تازگی نسخه‌‌ی بتای رابط کاربری جدید این شرکت به مرحله‌ی دیگری از آزمایش منتقل شده است.

رابط کاربری One UI 3.0 سامسونگ

یکی از مدیران سامسونگ در کره‌ جنوبی تأیید کرده است که به‌زودی چند مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت به نسخه‌ی بتای عمومی رابط کاربری One UI 3.0 دسترسی پیدا می‌کنند که براساس اندروید ۱۱ طراحی شده است. این دستگاه‌ها عبارت‌اند: گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا. اگرچه این به‌روزرسانی از قبل به‌صورت بسته‌ی بتا دردسترس بود، به‌زودی این نسخه دردسترس همه قرار خواهد گرفت.

طبق معمول،‌ کاربران علاقه‌مند باید ازطریق برنامه‌ی Samsung Members ثبت‌نام کنند. برای اولین‌بار به‌روزرسانی One UI 3.0 Beta در بازار کره‌جنوبی آزمایش می‌شود و براساس پیش‌بینی ما، به‌زودی مرحله‌ی آزمایشی جدیدی همراه ‌با این نسخه‌ی رابط کاربری به اتحادیه‌ی اروپا و ایالات متحده‌ی آمریکا می‌رسد.

گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا باید این به‌روزرسانی را کمی پس از انتشار آن برای خط‌تولید گلکسی S20 مشاهده کند. رابط کاربری One UI 3.0 قابلیت‌های مختلفی با خود به‌همراه می‌آورد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ژست‌های حرکتی بهبودیافته و‌ حریم خصوصی بهتر و ضبط صفحه‌نمایش اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات