اپ‌استور اکنون پذیرای اپلیکیشن های سازگار با iOS 14 است

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند اپلیکیشن‌های سازگار با ویژگی‌های جدید iOS 14 را برای اپ‌استور ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرند.
تبلیغات

بعداز اعلام تاریخ دقیق انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل‌های tvOS 14 ،WatchOS 7 ،iPadOS 14 ،iOS 14 در روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹، شرکت اپل امکان ارسال اپلیکیشن‌های سازگار با به‌روزرسانی‌های جدید را در اپ‌استور فراهم کرد. بنابراین، توسعه‌دهندگان اکنون قادر هستند اپلیکیشن‌های خود را که براساس قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل جدید اپل طراحی شده‌اند را برای بررسی نهایی و انتشار در اپ‌استور ارسال کنند.

نسخه‌ی GM سیستم‌عامل‌های جدید اپل پیش‌از این دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است و نسخه‌ی نهایی رسمی به‌روزرسانی امروز دردسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت؛ البته به‌جز macOS Big Sur که تاریخ انتشار آن با تأخیر مواجه شده و هنوز تاریخ دقیقی از سوی اپل برای عرضه‌ی آن اعلام نشده است.

طبق اعلام اپل، توسعه‌دهندگان، اجازه‌ی ارسال اپلیکیشن‌های سازگار با ویژگی‌های iOS 14 و iPadOS 14 را دارند. این ویژگی‌ها شامل ویجت، App Clips و بهبود ARKit می‌شوند. علاوه‌براین، اپ‌استور اکنون آماده‌ی دریافت اپلیکیشن‌های سازگار با WatchOS 7 و tvOS 14 نیز است.

اپل در اطلاعیه‌ی خود نوشته است:

اپلیکیشن‌های خود را برای زمانی‌که iOS 14 و iPadOS 14 دردسترس کاربران قرار می‌گیرد، آماده کنید. با استفاده از قابلیت اپ کلیپس (App Clip) به کاربران اجازه دهید که پیش‌از نصب، بخشی از اپلیکیشن را تجربه کنند و با افزودن ویجت در صفحه‌ی هوم آیفون اپلیکیشن را مورد استفاده قرار دهند و با کمک ویژگی‌های جدید ARKit و RealityKit ایده‌های جدید خود را پیاده کنند.

توسعه‌دهندگان باید با استفاده از Xcode 12 GM Seed اپلیکیشن‌های خود را برای ارزیابی ثبت و ارسال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات