رابط کاربری MIUI 12 شیائومی شهریورماه سال آینده منتشر می‌شود

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با انتشار پوستری از MIUI 12 شروع به تبلیغ رابط کاربری جدید خود کرده که باتوجه به تاریخ رونمایی از MIUI 11، احتمالا شهریورماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

رابط کاربری MIUI به لطف قیمت شگفت‌انگیز گوشی‌های شیائومی، یکی از محبوب‌ترین پوسته‌های سفارشی است. در حال حاضر شیائومی چهارمین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و حتی در هند، رتبه‌ی اول را از آن خود کرده است. مسلما پوسته‌ی مذکور مشکلاتی دارد که برجسته‌ترین آن‌ها نمایش تبلیغات است.

شیائومی ماه‌ها قبل از انتشار MIUI 12، شروع به تبلیغ نسخه‌ی بعدی MIUI کرده است. این شرکت به‌جز به‌اشتراک‌گذاشتن تصویری از لوگوی MIUI 12 در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات دیگری فاش نکرده است.

رابط کاربری فعلی یعنی MIUI 11 سپتامبر سال گذشته (شهریور ۱۳۹۸) معرفی و نسخه‌ی پایدار جهانی آن ماه اکتبر (مهر) عرضه شد؛ بنابراین انتظار می‌رود MIUI 12 امسال نیز در همان بازه‌ی زمانی معرفی و عرضه شود.

احتمالا MIUI 12 از فونت سیستم جدید استفاده می‌کند و طراحی مینیمالیست رابط کاربری فعلی را حفظ خواهد کرد. همچنین تیزر منتشر شده رنگ گرادیانی روی عدد «12» را نشان می‌دهد که برخی سایه‌ها و طرح‌های رنگی جدید در نسخه‌ی آینده‌ی MIUI را فاش می‌کند.

ردمی نوت 8 پرو / Redmi Note 8 Pro

بااین‌وجود، هنوز شرکت در مورد تغییرات جدیدی که در MIUI 12 اعمال کرده حرفی نزده است. می‌توان پیش‌بینی کرد که شیائومی در هفته‌های آینده برخی مشخصات نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود را فاش کند.

شیائومی با عرضه‌ی MIUI 12، دهمین سالگرد رابط کاربری خود را جشن خواهد گرفت. بااین‌حال، نسخه‌ی جدید دوازدهمین سری از رابط کاربری MIUI است که عرضه می‌شود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات