شیائومی برنامه موزیک MIUI 11 را به اکولایزر مجهز می‌کند

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی سرانجام در MIUI 11 اکولایزری را به برنامه MiSound اضافه می‌کند که به کاربران امکان سفارشی‌سازی پروفایل‌های صدا و حتی تقویت میزان صدا را می‌دهد.
تبلیغات

از زمان عرضه MIUI 11 در ماه سپتامبر سال جاری، شیائومی ویژگی‌های جدید بسیاری را به رابط‌کاربری اختصاصی خود افزوده است. قابلیت‌های تازه اپلیکیشن دوربین و اضافه شدن منو برنامه‌ها را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید نسخه یازدهم رابط‌کاربری MIUI دانست. حال به‌نظر می‌رسد که شیائومی اکولایزری را به برنامه MiSound اضافه می‌کند.

به‌تازگی در آخرین نسخه MIUI 11 (نسخه 19.9.19) کدهای اکولایزری در برنامه MiSound کشف شده است. یکی از کابران انجمن XِDA توانسته تا به‌صورت دستی این کدها را فعال کرده و تصاویری از این اکولایزر به دست آورد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، اکولایزر جدید را می‌توان در گزینه Earphones در اپلیکیشن MiSound یافت که به کاربران اجازه‌ی تنظیم کامل پروفایل‌های صوتی را می‌دهد.

MIUI 11
MIUI 11

در کنار اکولایزر جدید، ویژگی جدید تنظیم میزان بلندی صدا نیز اضافه شده است که به کاربران امکان می‌دهد حجم صدای خروجی هدفون را براساس رده‌ی سنی تنظیم کنند. در کنار گزینه‌ی از پیش تعیین شده‌ی سفارشی، سه رده‌ی سنی برای انتخاب وجود دارد؛ تا ۳۰ سال، ۳۰ تا ۶۰ سال و بیش از ۶۰ سال. 

MIUI 11
MIUI 11

انتخاب رده سنی به کاربران امکان می‌دهد به تنظیمات دقیق‌تری برای تنظیم سطح صدای گوش چپ و راست، همراه‌با گزینه‌هایی برای آزمایش پروفایل‌های صدای اصلی و صدای تنظیم شده دسترسی داشته باشند. مهم‌تر از همه، این اکولایزر به کاربران امکان می‌دهد تا نوع هدفون مورد استفاده را برای پروفایل صدای دقیق‌تر انتخاب کنند.

MIUI 11
MIUI 11
MIUI 11

همان‌طور که اشاره شد، این ویژگی در آخرین نسخه MIUI 11 فعال نیست و به‌نظر می‌رسد تا انتشار آن برای نسخه‌های پایدار راه زیادی باقی مانده است. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ انتشار این ویژگی دردسترس نیست اما انتظار می‌رود در انتشارهای بعدی MIUI 11 شاهد اطلاعات بیش‌تری باشیم.

آیا تجربه‌ی استفاده از رابط کاربری MIUI 11 را داشته‌اید؟ چقدر از ویژگی‌های جدید اضافه شده به این رابط کاربری راضی هستید؟ دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات