نسخه پایدار اندروید 10 برای سری گلکسی نوت 10 منتشر شد

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌ی پایدار One UI 2.0 برپایه‌ی اندروید ۱۰ هم‌اکنون دردسترس کاربران گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس در کشور آلمان قرار گرفته است.
تبلیغات

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، به‌دنبال عرضه‌ی نسخه‌ی بتا One UI 2.0، سامسونگ اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را آغاز کرده است که از اندروید ۹ استفاده می‌کنند. در همین زمینه، به‌روزرسانی اندروید ۱۰ دردسترس کاربران آلمانی استفاده‌کننده از اندروید ۹ قرار گرفته است و به‌زودی برای کشورهای دیگر منتشر خواهد شد.

در‌حال‌حاضر، نسخه‌ی N97*FXXU1BSL7 برای دو گوشی سامسونگ در آلمان منتشر سده است. این نسخه رسمی و پایدار است؛ بدین‌معنی که برای دریافت آن به عضویت در برنامه‌ی بتا نیاز نیست. به‌روزرسانی مذکور در روزهای آینده برای دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

نسخه پایدار اندروید 10 برای سری گلکسی نوت 10

کاربران آلمانی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس می‌توانند به بخش تنظیمات گوشی خود بروند و ازطریق گزینه‌ی Software update، این نسخه را دریافت و نصب کنند. برنامه‌ریزی اصلی عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) بوده است؛ اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ از نتایج برنامه‌ی بتا رضایت داشته و آن را زودتر منتشر کرده است. این به‌روزرسانی دو گیگابایت حجم دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات