مایکروسافت قبل از رونمایی رسمی از ویندوز ۸، بروزرسانی برنامه‌های داخلی این سیستم عامل را ارائه خواهد کرد

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی برنامه‌های داخلی ویندوز ۸ پیش از معرفی رسمی سیستم عامل جدید مایکروسافت، ارائه خواهند شد. برنامه Mail از IMAP و نمایش مکالمه‌ای پشتیبانی خواهد کرد و امکان جستجو نیز بهبود خواهد یافت. سایر برنامه‌ها نیز بسته‌های به‌روزرسانی مهمی را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

مایکروسافت در نظر دارد تا برنامه‌های داخلی ویندوز ۸ را طی هفته‌های آتی، قبل از معرفی رسمی ویندوز ۸ در ۲۶ اکتبر (۵ آبان) به‌روزرسانی کند. این غول نرم‌افزاری در بلاگ رسمی خود به تشریح جزئیات بهبود اپلیکیشن‌های ویندوز ۸ پرداخته است. برنامه Mail از IMAP و نمایش مکالمه‌ای پشتیبانی خواهد کرد، امکان جستجو بهبود خواهد یافت و می‌توانید در داخل اپلیکیشن Messaging به جستجوی مخاطبان بپردازید. این‌ به‌روزرسانی‌ها مواردی هستند که کاربران آزمایشی ویندوز ۸ درخواست کرده بودند.

برنامه Photos ویندوز ۸ گزینه‌های Crop و Rotate و انتخاب‌های جدید برای نمایش اسلایدی را دریافت خواهد کرد. مایکروسافت همچنین برنامه نقشه خود را نیز به‌روز خواهد کرد و امکان دسترسی به Bird's eye view نقشه بینگ و بیش از ۳۰۰۰ نقشه داخلی ساختمان‌های مشهور را فراهم خواهد کرد. SkyDrive ،Bing ،Finance ،News ،Sports ،Travel ،Weather ،Video ،Music و Games نیز قبل از ۵ آبان به‌روز خواهند شد.

به‌روزرسانی اپ‌های Music و Video شامل پشتیبانی کامل از Xbox Music خواهد بود که آن نیز در روز ۵ آبان ارائه خواهد شد. این مجموعه به‌روزرسانی برنامه‌های ویندوز ۸ کاربران کنونی این سیستم عامل را خشنود خواهد ساخت و پیش از آن که خیل عظیمی از کاربران جدید به استفاده از نسخه نهایی این سیستم عامل بپردازند، ارائه خواهند شد. مایکروسافت اعلام کرده که اپلیکیشن Bing اولین برنامه‌ای است که به‌روز خواهد شد (بسته به‌روزرسانی این برنامه امروز، ۵ اکتبر ارائه می‌گردد)، و مابقی به‌روزرسانی‌ها طی هفته‌های آینده دردسترس خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات