اضافه شدن حالت Force HDR با بروزرسانی جدید برای لومیا 950 و 950XL

یک‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
ویژگی که هم‌اکنون در برنامه دوربین سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال وجود دارد، "Rich Capture" خوانده می‌شود و کاربر امکان تصمیم‌گیری فعال کردن دستی حالت HDR را ندارد. این ویژگی به زودی به ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این ویژگی با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویری که در نور روز گرفته می‌شوند، حالت HDR در زنده نمایش دادن تصاویر و استفاده از رنگ‌های حقیقی موجود بسیار خوب عمل می‌کنند. یوها آلکارها، رئیس بخش تصویرسازی مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرد که حالت Force HDR به اپلیکیشن دوربین ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد.

ویژگی Force HDR کاربران را قادر می‌کند کنترل روشن یا خاموش بودن حالت HDR را در لومیا 950 و لومیا 950XL در اختیار داشته باشند. در حال حاضر حالت HDR در این دو گوشی بالا رده مایکروسافت تنها دو حالت خاموش و خودکار دارد اما با از راه رسیدن این بروزرسانی تعداد حالت‌های HDR به خاموش/روشن/ خودکار گسترش پیدا می‌کند.

هنوز مشخص نشده این بروزرسانی چه زمانی برای دستگاه‌های ویندوز ۱۰ جدید منتشر خواهد شد اما قطعا یکی از ویژگی‌های مهمی است که کاربران شاید تاکنون از استفاده درست آن‌ها در لومیا‌ها بی‌نصیب بوده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات