ویندوز 10 مایکروسافت روی بیش از یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند نصب شده است

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال نزدیک شدن به اهدافی است که با انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ در پی رسیدن به آن‌ها بود. اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که در حال حاضر بیش از یک میلیون گوشی هوشمند از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده می‌کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ماری جو فولی، یکی از کارشناسان حوزه‌ی فناوری در پادکست ZDNET به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که در حال حاضر بیش از یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت وجود دارند. وی همچنین اضافه کرده که بیش از ۱۸۰ میلیون دستگاه پی سی و ۱۸ میلیون دستگاه ایکس باکس نیز استفاده‌کننده‌ی این سیستم‌عامل هستند.

آمار مربوط به گجت‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ پس از آن منتشر شده که مایکروسافت اعلام کرد بیش از ۲۰۰ میلیون گجت از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند. البته ردموندی‌ها جزئیاتی را از گجت‌های برخوردار از این سیستم‌عامل ارائه نکرده بودند.

براساس آخرین آمار منتشر شده توسط Net Application، ویندوز ۱۰ در حال حاضر بیش از ۱۰ درصد از سهم حوزه‌ی سیستم‌عامل‌های دسکتاپ را به خود اختصاص داده است. این آمار برای سیستم‌عاملی که تنها پنج ماه از زمان انتشار نسخه‌ی نهایی آن می‌گذرد، خوب به نظر می‌رسد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات