تغییرات تازه در iOS 6، صفحه نمایش بزرگتر آیفون ۵ را تایید می‌کند

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های اخیر اطلاعات بسیار زیادی در مورد آیفون بعدی به بیرون درز کرد و حتی تصاویر احتمالی کامل این تلفن نیز منتشر شد. تمام شایعات منتشر شده و شواهد بدست آمده، نمایشگر بزرگتر برای آیفون بعدی را تایید می‌کنند. اما محکم‌ترین مدرک تازه بدست آمده از نسخه جدید iOS 6 نشان می‌دهد که این سیستم‌عامل از رزولوشن  ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و آیکان‌ نرم‌افزارها را براساس رزولوشن جدید در ردیف‌های بیشتری قرار می‌دهد.
تبلیغات

9to5Mac با تحقیق برروی نسخه آزمایشی iOS 6 متوجه شده که این سیستم‌عامل قابلیت کشیدن صفحه برای نمایشگرهای بزرگتر را دارد. براساس این گزارش در نسخه جدید iOS امکان اضافه شدن یک ردیف به لیست اپلیکشن‌ها در صفحه اصلی وجود دارد. 9to5Mac با یک شبیه‌ساز بهینه شده iOS، توانسته رزولوشن بالاتر را برروی هر دو نسخه iOS 5 و iOS 6 آزمایش کند و نتیجه آن نیز در تصویر پایین قابل مشاهده است.

9to5ios6tallersim1
مقاله‌های مرتبط:

    پیش از این شایعات بسیاری مبنی بر وجود نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل برای آیفون ۵ منتشر شده بود.اگر این شایعات صحت داشته باشند، طول نمایشگر آیفون بعدی کمی طویل‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. در حال حاضر نمایشگر تمام آیفون‌ها ۳.۵ اینچ است و آیکان نرم‌افزارها در صفحه اصلی در ۴ ردیف چیده می‌شوند اما براساس آزمایشایتی که 9to5Mac انجام داده اگر در iOS 6 رزولوشن نمایشگر را به ۱۱۳۶ در ۶۴۰ افزایش دهیم تعداد ردیف‌های نمایش اپلیکیشن‌ها از ۴ ردیف همیشگی به ۵ ردیف افزایش می‌یابد.

    براساس شایعات منتشر شده، آیفون بعدی در 12 سپتامبر (حدود یک ماه دیگر) رسما معرفی خواهد شد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات