تبلت‌های Galaxy Tab 10.1 و Galaxy Tab 7.0 Plus به اندروید ۴ بروز می‌شوند

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ بالاخره دو تبلت محبوب Galaxy Tab 10.1 و Galaxy Tab 7.0 Plus را به اندروید ۴ یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل بروز خواهد کرد. اما این بروز رسانی فعلا برای کاربران امریکایی ارائه نخواهد شد. انتظار می‌رود بروز رسانی تبلت‌های Galaxy Tab 7.7 و Galaxy Tab 8.9 نیز در آینده نزدیک ارائه گردد.
تبلیغات

خبر ارائه اندروید ۴ برای دو تبلت سامسونگ خوشحال کننده است اما تاخیر طولانی مدت در عرضه نسخه‌های جدید اندروید همواره موجب نارضایتی کاربران شده است. سامسونگ در حالی خبر از ارائه اندروید ۴ را می‌دهد که گوگل نسخه ۴.۱ اندروید را با چندین قابلیت جذاب و دوست‌داشتنی منتشر کرده است. در این شرایط حتی مشخص نیست که بروز رسانی به نسخه ۴.۱ اندروید در دستور کار سامسونگ قرار داشته باشد.

مقاله‌های مرتبط:

    روند مایوس کننده ارائه بروز رسانی به نسخه‌های جدید اندروید توسط تولیدکنندگان، روز به روز آزار دهنده‌تر می‌شود و بسیاری از منتقدین بزرگترین ایراد اندروید را نیز در همین موضوع می‌دانند. تنها محصولاتی که به سرعت بروز می‌شوند محصولات خود گوگل یعنی تلفن‌ و تبلت‌های Nexus هستند.

    اما خبر خوب این است که گوگل وعده داده از این پس ۲ یا ۳ ماه قبل از انتشار نسخه جدید اندروید آن را در اختیار تولید کنندگان قرار دهد تا بتوانند بسته‌های بروز رسانی را برای محصولات خود آماده کنند. یعنی شاید زمان عرضه اندروید ۵ تعداد بیشتری از ابزارهای اندرویدی به این نسخه از سیستم‌عامل گوگل بروز شوند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات