کنفرانس بیلد مایکروسافت از تاریخ ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت، به‌تازگی زمان برگزاری کنفرانس بیلد را اعلام کرده است. این کنفرانس در ماه اردیبهشت در شهر سیاتل، برگزار خواهد شد.
تبلیغات

به دنبال افشای تاریخ احتمالی برگزاری کنفرانس بیلد مایکروسافت، ردموندی‌ها زمان برگزاری این رویداد سالانه را به صورت رسمی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده، کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ از تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) تا ۹ می (۱۹ اردیبهشت) در شهر سیاتل در ایالت واشینگتن برگزار خواهد شد.

بیلد 2018

مایکروسافت طی سال گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ این شرکت برای بهبود پلت‌فرم واقعیت ترکیبی ویندوز (Windows Mixed Reality) تلاش کرده، در بازار سخت‌افزار و رایانه‌های شخصی ویندوزی حضور گسترده‌تری داشته و کورتانا، دستیار صوتی اختصاصی خود را به رقیب قدرت‌مندتری برای الکسا (دستیار صوتی آمازون) و گوگل اسیستنت (دستیار صوتی گوگل) مبدل ساخته است. ‌با این اوصاف، شکی نداریم که کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ مایکروسافت هیجان‌انگیز خواهد بود. به همین جهت، این تاریخ را به منظور ارائه‌ی دستاوردهای جدید مایکروسافت در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار روی تقویم خود، علامت بزنید!

بد نیست اشاره کنیم که گوگل نیز در بازه زمانی تقریباً مشابهی، رویداد توسعه‎‌دهندگان خود را برگزار خواهد کرد؛ گفته می‌شود این شرکت در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت (۸ می تا ۱۰ می)، رویداد سالانه خود را برگزار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات