تصاویر تازه‌ای از نسخه RTM ویندوز ۸ به بیرون درز کرد: صفحه بوت و پس‌زمینه جدید، رنگ‌بندی متفاوت میزکار

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
ویندوز ۸ رابط کاربری متفاوتی را ارائه خواهد کرد بیایید نگاهی به آن بیاندازیم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد نسخه نهای ویندوز ۸ نسبت به آنچه در نسخه پیش‌از انتشار آن تجربه کردیم تفاوت‌های خواهد کرد. تصاویر تازه‌ای از نسخه مخصوص تولیدکننده‌ها (RTM) از ویندوز ۸ به بیرون درز کرده که در آن تغییرات تازه‌ای به چشم می‌خورد.

مایکروسافت، نسخه RTM ویندوز ۸ را حدود ۳ هفته دیگر، در نیمه اول آگوست منتشر خواهد کرد. همانطور که می‌دانید نسخه نهایی ویندوز ۸ در ۲۶ اکتبر (۵ آبان‌ماه) عرضه خواهد شد. در تصاویر تازه‌ای که در ادامه مشاهده خواهید کرد صفحه بوت ویندوز با لوگو شبیه به مترو تغییر شکل یافته و گزینه‌هایی برای تغییر رنگ‌بندی رابط‌کاربری دسکتاپ افزوده شده است.

براساس گزارش Winunleaked تغییرات زیادی در ویندوز ۸ اعمال شده که از آن جمله می‌توان به تغییر رنگ‌بندی اینترنت اکسپلور ۱۰ براساس رنگ‌بندی خود سیستم‌عامل، اشاره کرد. مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که حالت شیشه‌ای و شفاف پنجره‌ها را در نسخه نهایی ویندوز ۸ حذف خواهد کرد، تصاویر تازه نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

هنوز مایکروسافت بطور رسمی اعلام نکرده که چه زمان نسخه نهایی RTM ویندوز ۸ در دسترس تولیدکنندگان قرار می‌گیرد اما اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که این نسخه از ویندوز در نیمه اول آگوست یعنی حدود ۳ هفته دیگر آماده خواهد شد.

معمولا کمی پس از عرضه نسخه RTM، این نسخه از ویندوز به صورت غیرقانونی بیرون درز می‌کند و کاربران می‌توانند آن را زودتر از موعد رسمی که ۲۶ اکتبر یا ۵ آبان‌ماه است روی کامپیوترهای خود نصب نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات