ویندوز 10 موبایل به زودی برای گوشی‌های منتخب منتشر می‌شود

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا مایکروسافت آماده‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های موبایل است. مایکروسافت اعلام کرده که به زودی ویندوز ۱۰ موبایل را برای گوشی‌های منتخب عرضه می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ردموندی‌ها در پستی که روز گذشته منتشر شد از عرضه Windows 10 Threshold 2 برای کامپیوترهای شخصی سخن گفته و اشاره کوتاهی به عرضه این سیستم عامل روی پلتفرم‌ها دیگر داشته‌اند:

امروز، همزمان با انتشار اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ برای کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ها، وارد مرحله‌ی جدیدی شده‌ایم. به لطف این بروزرسانی بهبودهای زیادی را در تمامی جنبه‌های این پلتفرم‌ها و تجربه‌ی کاربری آنها شاهد هستیم و هزاران شریک تجاری ما درایورهای محصولات خود را بروز کرده‌ و اپلیکیشن‌های زیادی را سازگار با ویندوز ۱۰ منتشر کرده‌اند. انتشار ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان از امروز آغاز شده و به زودی برای گوشی‌های منتخب نیز عرضه می‌شود.

البته کاربران ویندوزفون به شنیدن کلماتی چون «به زودی» یا «در آینده‌ی نزدیک» عادت کرده‌اند و هنوز هم به صورت دقیق زمان انتشار ویندوز ۱۰ موبایل مشخص نیست. شایعات فعلی می‌گویند گوشی‌های لومیا 630، 635، 735، 830 و دو محصول لومیا 640 و 640 ایکس‌ال اولین گروهی هستند که ماه دسامبر (آذر یا دی) بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت می‌کنند و کاربران دیگر گوشی‌های ویندوزفونی باید تا فوریه ۲۰۱۶ میلادی (بهمن) صبر کنند.

البته بر خلاف گذشته این امکان وجود دارد که با استفاده از برنامه اینسایدر زودتر از دیگران این بروزرسانی را دریافت کنیم و سپس برای دریافت نسخه‌ی RTM از این برنامه خارج شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات