بروزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو از هفته‌ی آینده برای جی 4 ال جی منتشر می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
پس از آنکه گوگل هفته‌ی گذشته نکسوس‌های خود را به اندروید ۶ مارشمالو بروز کرد، حال گویا نوبت به دارندگان جی ۴ ال‌جی رسیده تا گوشی خود را به آخرین نسخه از اندروید بروز کنند. ال‌جی اعلام کرده که کاربران لهستانی جی ۴ اندروید ۶.۰ مارشمالو را از هفته‌ی آینده دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

ال‌جی از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که آخرین نسخه از اندروید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پرچمداران خود منتشر می‌کند. حال این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که دارندگان جی ۴ در لهستان از هفته‌ی آینده بروزرسانی اندروید ۶.۰ مارشمالو را برای گوشی‌هوشمندشان دریافت خواهند کرد. پس از کاربران لهستانی، نوبت به کاربران در آمریکا، آسیا و اروپا خواهد رسید. ال‌جی اعلام کرده که کاربران لهستانی، اولین افرادی خواهند بود که اندروید مارشمالو را روی گوشی‌هوشمندشان دریافت خواهند کرد.

کریس یی، قائم مقام ال‌جی در خصوص عرضه‌ی زودهنگام اندروید مارشمالو برای کاربران جی ۴ این چنین اظهار نظر کرده است:

ال‌جی موفق شده تا با همکاری نزدیک با گوگل، اندروید ۶.۰ مارشمالو را برای جی ۴ پیش از رقبایش منتشر کند.

باید به همکاری ال‌جی و گوگل برای عرضه‌ی نکسوس 5X اشاره کرد که قرار است اواخر ماه جاری میلادی روانه‌‌ی بازار شود. این گوشی‌هوشمند نیز مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود.

ال‌جی در آینده‌ی نزدیک اطلاعات مربوط به انتشار اندروید مارشمالو برای سایر گوشی‌های هوشمندش را منتشر خواهد کرد. یقینا در جدول زمانی مورد نظر برای انتشار آخرین نسخه از اندروید، اپراتورهای مخابراتی نیز نقش پررنگی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات