دانلود کنید: فایل‌های ایمیج فکتوری اندروید 6 برای نکسوس‌های قدیمی

سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
فایل‌های Factory Image گوشی‌هایی که اندروید ۶ را دریافت خواهند کرد، در حال حاضر برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است.
تبلیغات

گوگل اعلام کرده بود که در طی هفته‌ی جاری اندروید ۶ مارشمالو را برای دستگاه‌های نکسوس قدیمی نیز منتشر خواهد کرد و به نظر می‌رسد گوگل به وعده‌ی خود عمل کرده و کار انتشار را آغاز کرده است. فایل‌های Factory Image گوشی‌هایی که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد، در حال حاضر برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گوگل از شب سه‌شنبه در وبسایت اختصاصی توسعه‌دهندگان خود، فایل‌های ایمیج فکتوری را برای دانلود در اختیار علاقمندان و کاربران نکسوس قرار داده است. در این وبسایت روش فلش کردن رام رسمی نیز توضیح داده شده اما توجه کنید که انجام این کار تمامی اطلاعات موجود روی گوشی اندرویدی را پاک خواهد کرد پس قبل از انجام آن بک‌آپی از اطلاعات خود بگیرید.

فایل‌های ایمیج برای نکسوس ۵ ال‌جی (Hammerhead)، نکسوس ۶ موتورولا(Shamu)، نکسوس ۷ (۲۰۱۳) ایسوس(Razor)، نکسوس ۷ (۲۰۱۳) موبایل(Razorg)، نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی(volantis)، نکسوس ۹ LTE اچ‌تی‌سی (volantisg) و نکسوس پلیر ایسوس(fugu) در حال حاضر آماده‌ی دانلود هستند. نکسوس‌های قدیمی بروزرسانی رسمی از سمت گوگل دریافت نخواهند کرد و نکسوس ۶ پی هواوی و نکسوس ۵ ایکس ال‌جی نیز بصورت پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید خواهند بود.

به‌روزرسانی OTA که از طریق خود تلفن صورت می‌گیرد نیز بزودی برای نکسوس‌های نام برده شده ارائه خواهند شد و این بروزرسانی باعث پاک شدن اطلاعات شما نمی‌شود. پس اگر آشنایی کافی با فلش کردن رام ندارید بهتر است کمی صبر کنید یا به طور دقیق روش فلش کردن را مطالعه کنید.

به‌روزرسانی:‌ با گذشت زمان گوگل تمام لینک‌های دانلود رام اندروید ۶ را حذف کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات