سامسونگ تست رام اندروید 8 روی گلکسی نوت 8 و 8 پلاس را آغاز کرد

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برنامه‌ی تست رام بتای اندروید ۸ را روی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس آغاز کرد.
تبلیغات

سامسونگ مجوز توافق برای انتشار رام اندروید ۸ اوریو را برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس دریافت کرده است و این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های نامبرده در آینده‌ی نزدیک ارائه خواهد کرد.

سامسونگ رسما آغاز برنامه‌ی تست رام بتای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را اعلام کرده است. این شرکت برنامه‌ی فوق را به دلیل رونمایی از نسخه‌ی جدید محیط کاربری خود در این به‌روزرسانی، Samsung Experience 9.0 Beta نام‌گذاری کرده است.

شرایط دریافت اندروید 8 بتا برای کاربران

سامسونگ در مرحله‌ی اول رام بتای اندروید اوریو را برای کشورهای آمریکا، انگلیس و کره‌ی جنوبی منتشر کرد. کاربران کره‌ای برای دریافت این به‌روزرسانی باید کاربر یکی از اپراتورهای SKT ،KT یا +LG U باشند. آمریکایی‌ها نیز یا باید دستگاه آنلاک داشته باشند یا کاربر تی‌-موبایل و اسپرینت باشند. اما کاربران انگلیسی برای دسترسی به این به‌روزرسانی نیازمند یک دستگاه کاملا آنلاک‌ هستند.

بنابراین شرط اول برای شرکت در برنامه‌ی بتای سامسونگ برای این به‌روزرسانی حضور در یکی از کشورهای یادشده تحت شرایط فوق است. شرط دوم ثبت نام در برنامه‌ی Samsung Members، اگر کاربر ساکن آمریکا باشد ثبت‌نام در +Samsung است. این اپلیکیشن‌ها از پلی‌استور قابل دانلود و نصب هستند. تعداد پذیرش در مرحله‌ی اول محدود است؛ اما کمی بعد مجددا امکان ثبت‌ نام وجود خواهد داشت. در صورتی که کاربر موفق به ثبت‌ نام شود، رام‌های بتا به صورت OTA در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

برنامه‌ی تست رام بتای اوریو روی گلکسی اس ۸ چند ماهی به طول خواهد انجامید. غول کره‌ای دنیای فناوری هنوز رسما در خصوص تاریخ انتشار عمومی این به‌روزرسانی اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار عمومی آن باشیم.

ما در زومیت تلاش خواهیم کرد شما را در جریان آخرین وضعیت و تغییرات رام جدید قرار دهیم. فعلا، می‌توانید تصویری از فهرست تغییرات رسمی این به‌روزرسانی را در این اسکرین‌شات مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات