ویندوز ۱۰ روی بیش از ۲۵ میلیون رایانه نصب شده است

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که ویندوز ۱۰ با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است و از آنجا که پیش از این در زومیت خواندیم که جدیدترین بروزرسانی این ویندوز هم به تازگی ارائه شده به نظر می رسد مایکروسافت هم قدردان استقبال کاربران است و در نظر دارد تا به خوبی از ویندوز ۱۰  پشتیبانی کند. به تازگی اعلام شده که ویندوز ۱۰ تابحال روی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه نصب شده است.
تبلیغات

هفته گذشته مایکروسافت در نهایت ویندوز ۱۰ را بصوت رسمی برای همه کاربران منتشر کرد. در شرایطی که ۲۴ ساعت پس از این اتفاق مایکروسافت خبر از نصب این ویندوز روی ۱۴ میلیون دستگاه داد حالا منابع خبری مدعی شده‌اند که این عدد در حال حاضر ۲۵ میلیون را رد کرده و برخی هم مدعی نصب ۲۷ میلیون ویندوز ۱۰ روی دستگاه‌های مختلف شده‌اند.

در شرایطی که از زمان اوج نصب ویندوز ۱۰ که حتی به ۱۵۰۰ نصب در ثانیه رسیده بود فاصله گرفته‌ایم ولی نصب بیش از ۱۰ میلیون ویندوز ۱۰ دیگر طی هفته گذشته نشان می‌دهد که تقاضای زیادی برای این سیستم عامل در بین کاربران وجود دارد.

البته یک نکته را باید درنظر بگیریم و آن هم این است که شاید مقایسه میزان نصب ویندوز ۱۰ با ویندوز ۸ و ویندوز ۷ چندان درست نباشد چرا که ویندوزهای قبلی باید خریداری می‌شدند در حالی که ویندوز ۱۰ برای بسیاری از کاربران رایگان است.

به نظر می‌رسد تاکتیک جدید مایکروسافت برای در اختیار گذاشتن بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۱۰ و ویندوز ۸.۱ جواب داده است. طبق توزیع این سیستم عامل تا به امروز بسیاری از کاربران از سراسر دنیا این سیستم عامل را نصب کرده‌اند و این برای مایکروسافت یک موفقیت محسوب می‌شود. موفقیتی که این شرکت در شرایط فعلی به آن  نیاز دارد تا از طریق آن بتواند به توسعه دهندگان برای توسعه نرم‌افزارهایی برای استور مایکروسافت انگیزه دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات