زومجی: بررسی ویندوز 10 از نظر بازده و راندمان اجرای بازی‌ ها

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 رسما منتشر شد و پی‌سی‌های بسیاری به تدریج به این سیستمِ عامل جدید ارتقا خواهند یافت. در این میان گیمرها هم مشتاق هستند تا ببینند آیا سیستم عامل جدید برای بازی‌هایشان مناسب هست یا خیر. زومجی به سرعت دست به کار شد و جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت را از دیدگاه راندمان بازی‌های مختلف مورد بررسی قرار داد.
تبلیغات

ویندوز 10 امروز منتشر شد و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا مشغول به ارتقا سیستم عامل خود به جدیدترین محصول شرکت مایکروسافت هستند. شاید برای شما و مخصوصا کسانی که بازی‌های ویدیویی، سرگرمی اصلی آنها است، این بحث مطرح باشد که ویندوز ۱۰ می‌تواند تجربه‌ی گیمینگ شما را به درجات بالاتری ارتقا دهد یا خیر. امکانات و بهینه‌سازی‌های مختلف مایکروسافت در ویندوز 10، آن را به قدرتمندترین و بهترین سیستم عامل برای اجرای بازی‌ها بدل کرده و این موضوع چیزی است که فیل اسپنسر، رئیس بخش سرگرمی‌ها و ایکس‌باکس مایکروسافت از روزهای اول رونمایی ویندوز 10 به آن اشاره داشت. تیم زومجی امروز و در اولین لحظلات ارائه‌ی ویندوز 10، دست به کار شدند و ۸ بازی را با سیستم تست اختصاصی خود مورد بررسی قرار داد و در کنار آن هم از برنامه‌های بنچمارک برای سنجش دقیق عملکردهای گرافیکی در ویندوز 10 بهره برد تا بررسی دقیقی را برای علاقه‌مندان مهیا کند.

برای مطالعه کامل این مقاله و آگاهی از عملکرد ویندوز 10 در بازی‌ها، به زومجی مراجعه کنید.

بررسی ویندوز ۱۰ زومجی

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات