آی او اس 11 روی ۴۷ درصد از گوشی‌های آیفون نصب شده است

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت چند هفته از عرضه‌ی رسمی آی‌او‌اس ۱۱، این نسخه از پلت‌فرم اپل روی حدود ۵۰ درصد از آیفون‌ها نصب شده است و این رقم رفته‌رفته بیشتر می‌شود.
تبلیغات

جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اپل به نام آی‌او‌اس ۱۱ حدودا سه هفته پیش عرضه شد و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این سیستم‌عامل اکنون روی ۴۷ درصد از آیفون‌های اپل نصب شده است. با توجه به تحلیل‌های صور‌ت‌گرفته از سوی کمپانی میکس‌پنل، آی‌او‌اس ۱۱ موفق شده از آی‌او‌اس ۱۰ پیشی بگیرد؛ چرا که اعلام شده ۴۶ درصد از گوشی‌های اپل، از آی‌او‌اس ۱۰ استفاده می‌کنند.

رسیدن به چنین رکوردی در بازه‌‌ی زمانی کوتاه، موفقیت بزرگی برای اپل به شمار می‌رود و در مقایسه‌ای کوتاه با اندروید، متوجه می‌شویم که عملکرد آی‌او‌اس جدید شگفت‌انگیز بوده است. البته جالب است بدانید که نرخ پذیرش آی‌او‌اس ۱۱ در مقایسه با آی‌او‌اس ۱۰، اندکی کمتر بوده است و ظاهرا کاربران اپل، سال گذشته اشتیاق بیشتری برای نصب نسخه جدید آی‌او‌اس داشتند.

نرخ پذیرش آی او اس

مقایسه‌ی درصدیِ  سهم نسخه‌های مختلف آی‌او‌اس در آیفون‌ها تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ (آبی: آی‌او‌اس ۱۰، قرمز: آی‌او‌اس ۱۱ و زرد: نسخه‌های قدیمی‌تر)

سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۹ موفق شده بود پس از دو هفته انتشار به رکورد آی‌او‌اس ۱۱ دست یابد؛ جالب است بدانید که پس از گذشت دو هفته از انتشار جهانی آی‌او‌اس ۱۱، تنها ۳۸.۵ درصد از گوشی‌های اپل، این سیستم‌عامل را نصب کرده‌ بودند

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، هنوز هم کاربرانی از آی‌او‌اس ۹ و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌عامل اپل استفاده می‌کنند. این کاربران جمعا ۶.۶۷ درصد را شامل می‌شوند.

حال که آی‌او‌اس ۱۱ به پر‌مخاطب‌ترین نسخه سیستم‌عامل اپل تبدیل شده است، می‌توان انتظار داشت که طی روزهای آتی این رقم افزایش یابد. اپل چند روز پیش دانگرید به آی‌او‌اس ۱۰ را غیر ممکن کرد و شاید کاربران منتظر هستند تا اپل با آپدیتی جدید، تمامی مشکلات آی‌او‌اس ۱۱ را برطرف کند و آن‌ها نیز با خیال راحت گوشی‌ خود را آپدیت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات