جدیدترین اسکرین شات های ویندوز 10 موبایل منتشر شد

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
مطالعه 5 دقیقه
مایکروسافت ماه آینده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ رونمایی می‌کند اما معرفی نسخه‌ی موبایل این سیستم عامل احتمالا به ماه سپتامبر موکول می‌شود. حال تصاویر جدیدی از اجرای ویندوز ۱۰ موبایل روی یک گوشی ویندوزفونی منتشر شده است.
تبلیغات

مایکروسافت در کنار رونمایی از قابلیت پورت کردن اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی‌اواس به ویندوز، قابلیت Continuum را نیز معرفی کرد. در آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز، مایکروسافت نشان داد که چگونه اپلیکیشنی مانند اوت‌لوک که در گوشی هوشمند اجرا می‌شود، همزمان به دستگاه دیگری مانند تبلت یا لپ‌تاپ و حتی یک نمایشگر بزرگ منتقل می‌شود. در این قابلیت، رابط کاربری نسبت به هر نمایشگر تغییر می‌کند.

پیش از این چندین تصویر مربوط به ویندوز ۱۰ موبایل توسط وبلاگ رسمی ویندوز منتشر شده بود که در آن‌ها منوی همبرگری نمایان بود. مایکروسافت این منو را تنها در برخی موارد خاص به کار می‌گیرد و مثلا در اپلیکیشنی مانند گالری وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، منوی سه نقطه‌ای که قبلا شاهد وجود آن در ویندوز موبایل بودیم نیز در آخرین ویندوز ۱۰ موبایل قرار دارد. محل این منو در قسمت راست پایینی نمایشگر بوده که به راحتی توسط انگشت قابل دسترسی است. منوی همبرگری مایکروسافت بر خلاف نظر بسیاری از کاربران، فقط یک الهام یا کپی برداری از اندروید نبوده است بلکه تفاوت‌هایی هم در این میان وجود دارد. در این میان تفاوت‌هایی هم به واسطه هماهنگ‌تر شدن منوی همبرگری با زبان طراحی سنتی ویندوز و ویندوزفون 8 لحاظ شده‌ و این هماهنگی نوعی تمایز بین پلتفرم مایکروسافت و پلتفرم رقبا ایجاد خواهد کرد.

تصاویر زیر اسکرین‌شات‌های جدید از ویندوز ۱۰ موبایل است که در آن‌ها پین شدن وب‌سایت‌ها توسط مرورگر اِج را مشاهده می‌کنید. علاوه بر این تم تیره رنگ و دکمه جدیدی در اکشن سنتر برای کنترل بهتر Quite Hours نیز وجود دارد. بقیه‌ی جزئیات مربوط به این سیستم عامل در تصاویر زیر مشخص است:

Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 1
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 2
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 3
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 4
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 5
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 6
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 7
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 8
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 9
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 10
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 11
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 12
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 13
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 14
Latest-Windows-10-Mobile-preview-screenshots 15
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات