مدیریت آسان تاریخچه وبگردی در مرورگر Edge روی بیلد 10120 ویندوز 10 میسر شد

سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از نسخه‌ی بیلد 10120 ویندوز 10 که یکی از نسخه‌های منتشر نشده این سیستم عامل در برنامه‌ی Insider Preview است فاش شده که نشان می‌دهد قابلیت مدیریت آسان تاریخچه وبگردی در مرورگر مایکروسافت اِج فراهم شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 آخرین نسخه پیش‌نمایش فنی ویندوز 10 (بیلد 10074)، پروژه اسپارتان قابلیت مشاهده تاریخچه وبگردی را ندارد. مایکروسافت وعده داده است که پروژه اسپارتان با نام رسمی مایکروسافت اج به زودی در نسخه‌ی بیلد بعدی به این ویژگی مجهز خواهد شد.

این مرورگر توانایی مدیریت آسان تاریخچه وبگردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی به آنها اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به یک وب‌سایت را از تاریخچه خود حذف کرده و با کلیلک کردن روی گزینه Clear all history، کل تاریخچه خود را پاک کنند. البته اضافه‌شدن این قابلیت برای چنین مرورگری خیلی هم شگفت‌انگیز نیست، ولی به هر حال این گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد که لینک مورد نظر خود را از تاریخچه مرورگر حذف کنید.

انتظار می‌رود این ویژگی در نسخه‌ی بیلد بعدی ویندوز 10 برای ویندوز اینسایدرها منتشر شود. اما سوال اصلی اینجاست، کدام قابلیت‌ها می‌تواند باعث شود شما از مرورگرهای کروم و فایرفاکس دست کشیده به سراغ مایکروسافت اج بروید؟

edge1
edge2
edge3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات