هواوی در حال توسعه‌ی سیستم عامل اختصاصی خود است

یک‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
هواوی در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در عرصه‌ی ساخت تجهیزات مخابراتی است، اما کمپانی چینی به این موضوع راضی نیست و سعی دارد در حوزه‌ی گوشی‌های‌ هوشمند نیز به یک کمپانی بزرگ در سطح جهان تبدیل شود. هواوی پس از معرفی تراشه‌ی اختصاصی خود حال در حال کار روی سیستم‌عامل اختصاصی برای کاهش وابستگی به اندروید است.
تبلیغات

هواوی به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان نام آشنای گوشی‌های هوشمند در چین، درصدد توسعه‌ی سیستم‌عامل اختصاصی خود برای کاهش وابستگی به اندروید گوگل است. براساس گزارش منتشر شده در رسانه‌های چینی، هواوی سه سال است که روی این سیستم‌عامل کار می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده توسط موسسه‌ی تحلیلی IDC در حال حاضر هواوی سومین کمپانی عرضه کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در کشور چین است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی چینی در حال توسعه‌ی یک گوشی‌هوشمند است تا به‌همراه این سیستم‌عامل روانه‌ی بازار کند.

هواوی در آستانه‌ی ورود به بازار آمریکا است و دعوتنامه‌های مربوط به مراسم معرفی گوشی‌هوشمند خود P8 را نیز ارسال کرده است. براساس شنیده‌ها این کمپانی‌ از سوی گوگل به‌عنوان تولیدکننده‌ی نسل بعدی نکسوس برگزیده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات