10 درصد گوشی‌ های اندرویدی به آبنبات چوبی بروز شدند

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل گزارش مربوط به وضعیت نسخه‌های مختلف اندروید را در ماه آوریل منتشر کرده که براساس آن اندروید آبنبات چوبی با رشد قابل توجهی روبرو بوده است. بر این اساس بیش از 10 درصد گوشی‌‌های اندرویدی به آبنبات چوبی بروز شده‌‌اند.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط گوگل در مورد وضعیت نسخه‌های مختلف اندروید در ماه آوریل، در حدود ۱۰ درصد از گوشی‌های اندرویدی به آبنبات چوبی بروز شده‌اند که در مقایسه با ماه گذشته‌ی میلادی با در اختیار داشتن 5 درصد، نشان از رشد ۵ درصدی دارد. اندروید 5.1 نیز در حدود 0.7 درصد را به خود اختصاص داده که در مقایسه با ماه گذشته 0.4 درصد رشد کرده است.

افزایش سهم بیشتر برای اندروید آبنبات چوبی به قیمت کاهش سهم اندروید کیت‌کت تمام می‌شود. در مقایسه با ماه گذشته‌‌ی میلادی که کیت‌کت 41.4 درصد را در اختیار داشت، در ماه آوریل سهم این نسخه از اندروید به 39.8 درصد رسیده است.

اندروید آبنبات پاستیلی و نسخه‌های مختلف آن از نظر میزان سهم تغییر چندان محسوسی به خود ندیده‌اند. در حدود 40 درصد از ابزار‌های اندرویدی از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند. برای مثال می‌توان به اندروید بستنی حصیری اشاره کرد که 5.3 درصد از سهم ابزار‌های اندرویدی را در اختیار دارد.

اندروید 2.3 نان زنجبیلی نیز با اینکه پنج سال از عمرش می‌گذرد، اما 5.7 درصد از سهم ابزار‌های اندرویدی را در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات