تماشا کنید: ویژگی‌ های جدید در آخرین بیلد ویندوز 10

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
ویندوز ۱۰ دستخوش تغییرات می‌شود. این تغییرات شامل اضافه شدن حالت شفاف به رابط کاربری و همچنین ادغام کورتانا با منوی استارت تحت دسکتاپ است.
تبلیغات

مایکروسافت در آستانه‌ی برگزاری کنفرانس بیلد خود تغییراتی در ویندوز 10 ایجاد کرده که یکی از این تغییرات، ساز و کار جستجو در سیستم‌عامل ویندوز 10 است. مایکروسافت جستجو در ویندوز را برخلاف نسخه‌های پیشین ویندوز با کورتانا ادغام کرده بود.

بسیاری از کاربران به این ادغام روی خوش نشان ندادند و از این‌رو مایکروسافت عملکرد جستجو و کورتانا را در زمان باز شدن منوی استارت تغییر داده است. ردموندی‌ها منوی دیگری را به کورتانا در استارت اضافه کرده‌اند که این قابلیت را بسیار کاربردی‌تر کرده است.

Win10Int

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته، بازگشت منوی شفافی بلور شده است که در ویندوز 7 شاهد آن بودیم. ردموندی‌ها در بیلد آخر ویندوز 10 این ویژگی را به نوار وظیفه و منوی استارت اضافه کرده‌اند.

انتظار می‌رود مایکروسافت این نسخه از بیلد ویندوز را در جریان برگزاری کنفرانس بیلد رونمایی کند. علاوه بر موارد فوق احتمالا باید شاهد معرفی قابلیت‌های دیگری از ویندوز 10 در جریان کنفرانس بیلد باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات