ویندوز 10 برای گوشی‌ با اپلیکیشن جدید نقشه ارائه می‌شود

یک‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در نسخه‌ی جدید پیش‌ نمایش ویندوز 10 برای گوشی‌های‌هوشمند اپلیکیشن نقشه‌ی جدیدی را مورد استفاده قرار می‌دهد.
تبلیغات

 در نسخه‌ی جدید پیش نمایش ویندوز 10 مایکروسافت برای گوشی‌ هوشمند اپلیکیشن نقشه‌ی جدیدی مبتنی بر پلتفرم Universal App توسعه یافته که با بهترین نقشه‌ها، تصاویر هوایی با کیفیت، داده‌های محلی و قابلیت مسیریابی صوتی که از ترکیب سرویس‌هایی نظیر Here و Bing Maps ایجاد شده، بهره می‌برد.

با استفاده از دو انگشت می‌توان روی نقشه زوم کرد یا حالت نقشه را تغییر داد. با استفاده از نقشه‌ی هوایی می‌توان ترافیک مسیر مشخصی را طی می‌کنید، مشاهده کرد. با کلیک روی Show My Location، اپلیکیشن در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور شما زوم می‌کند. با کلیک روی کلید جستجو می‌توان شاخه‌های محبوب در زمان جستجو را همچون رستوران، کافی‌شاپ و هتل دید. در صورتی که به سفر رفته و در هتلی اقامت دارید، می‌توانید بهترین مراکز تفریحی و توریستی را در کنار بهترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها از کارت اطلاعات هتل مورد نظر ببینید.

در مورد مسیریابی نیز باید به این نکته اشاره کرد که این اپلیکیشن قادر است کوتاه‌ترین مسیر ممکن را برای رسیدن به مقصد با توجه به ترافیک موجود به شما پیشنهاد دهد. این اپلیکیشن همه‌ی جوانب رانندگی از جمله‌ محدودیت‌های سرعت در روز و شب را با توجه به حالت شب و روز در نظر می‌گیرد.

منبع phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات