ویندوز 10: بروزرسانی‌ ها بزودی به شیوه‌ P2P قابل دریافت خواهند بود

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
صحبت‌ها در خصوص افزوده شدن قابلیت بروزرسانی P2P به ویندوز 10 از اواخر سال 2014 و زمانی که طرح ابتدایی مربوط به آن در یکی از ساخت‌های ویندوز 10 یافت شد شدت گرفت. در ساخت 10036 ویندوز 10 که به تازگی فاش شده، به نظر می‌رسد ویژگی مذکور همچنان در حال اصلاح و تکمیل است.
تبلیغات

 برای آن دسته از افراد که با عملکرد این ویژگی آشنایی ندارند باید گفت که P2P امکان دریافت بروزرسانی‌ها توسط یک سیستم و سپس توزیع آن در میان سایر سیستم‌های موجود در شبکه را فراهم می‌کند. برای کسانی که با محدودیت پهنای باند در شبکه‌ی خود روبرو هستند این قابلیت موجب صرفه‌جویی خواهد شد. با توجه به این مساله که تا به این لحظه هیچ بروزرسانی برای ساخت 10036 ویندوز 10 منتشر نشده، نمی‌توان با اطمینان در خصوص عملکرد این قابلیت اظهار نظر کرد.

نسخه‌ی فاش شده‌ی جدید ویندوز 10 که با شماره ساخت 10036 شناخته می‌شود مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید اضافه شده به این سیستم‌عامل را نمایان ساخته که مایکروسافت مدت‌هاست در حال کار بر روی آن‌ها بوده است.رابط کاربری در این نسخه نیز همچنان با اصلاح و بهبود همراه بوده و در قسمت‌های مختلف شاهد اصلاح‌های متعدد هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص روند توسعه‌ی ویندوز 10، می‌توانید صفحه‌ی اختصاصی مربوط به این سیستم‌عامل را در زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات