تاریخ انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید و نسخه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ در هاله‌ای از ابهام

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت نسخه‌ی جدید ویندوز خود را با عنوان ویندوز ۱۰ شهریور ماه سال جاری معرفی کرد. ردموندی‌ها دیشب بیلد جدید ویندوز خود را به‌همراه گستره‌ی وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها منتشر کردند. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی نهایی ویندوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد.
تبلیغات

مایکروسافت شب گذشته بیلد جدید ویندوز ۱۰ را به‌همراه شمار زیادی از امکانات جدید و محصولات معرفی کرد. ردموندی‌‌ها به صراحت در مورد زمان عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی پیش‌نمایش سیستم‌عامل خود حرفی نزدند و فقط به گفتن این نکته که ویندوز ۱۰ تا پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد، بسنده کردند.

زمان عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ که امکان آزمایش ویژگی‌های جدید را در سیستم‌عامل نوپای مایکروسافت فراهم می‌کند، تا ۲۱ آوریل ادامه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست آیا قبل یا بعد از آن تاریخ شاهد معرفی رسمی ویندوز خواهیم بود یا خیر.

به‌هر حال در صورتی که دوست دارید آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به اینجا و ثبت‌نام به‌عنوان insider، به این نسخه دسترسی داشته باشید.

بسیاری از قابلیت‌هایی که شب گذشته توسط مایکروسافت معرفی شد، در نسخه‌ای که هفته‌ی آینده منتشر می‌شود، در اختیار کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای گوشی‌‌های‌هوشمند پس از مدت کوتاهی منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات