مایکروسافت ابزار آماده‌سازی نصب ویندوز ۱۰ را برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ منتشر کرد

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در شهریورماه نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را ارائه کرد و طی هفته‌های اخیر چندین بار آن را بروز کرد. این کمپانی امروز، ابزار آماده‌سازی ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۷ را برای بروزرسانی به ویندوز ۱۰ منتشر کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت شهریور ماه سال جاری میلادی برخلاف تصور همگان، نسخه‌ی جدید ویندوز خود را با عنوان ویندوز ۱۰ معرفی کرد. بسیاری از افراد انتظار داشتند تا این ویندوز براساس توالی ویندوز ۹ نام بگیرد، اما مایکروسافت برای پررنگ کردن تغییر نگرش و تغییرات صورت گرفته و البته برای جلوگیری از هرگونه تشابه اسمی با ویندوز 95، نسخه‌ی جدید ویندوز را با عدد ۱۰ همراه کرد.

انتظار می‌رود مایکروسافت در ماه ژانویه ۲۰۱۵، با برگزاری مراسمی نسخه‌ی پیش‌نمایش کاربری ویندوز ۱۰ را منتشر کند. این کمپانی هم‌اکنون ابزار آماده‌سازی ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ را منتشر کرده تا کاربران پیش‌نیازهای مورد نیاز برای ارتقاء به ویندوز ۱۰ را روی سیستم‌خود آماده کنند. پیش‌نیاز سخت‌افزاری ویندوز ۱۰ تفاوتی با ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ ندارد؛ اما مایکروسافت برای سهولت بروزسانی به ویندوز ۱۰، ابزار آماده‌سازی را برای سنجش پیش‌نیازهای نرم‌افزاری برای ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ معرفی کرده است. این ابزار نصب‌بودن سرویس پک یک برای ویندوز ۷ و همچنین وجود بروزرسانی ویندوز ۸.۱ را چک می‌کند. همچنین این ابزار زبان مورد استفاده را نیز چک می‌کند تا پشتیبانی از این زبان را در ویندوز ۱۰ چک کند.

می‌توانید این ابزار را از اینجا برای ویندوز ۷ و از ادرس برای ویندوز ۸.۱ دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات