ارتقاء سرفیس لپ تاپ به ویندوز 10 پرو تا سال ۲۰۱۸ رایگان است

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت اعلام کرد که خریداران سرفیس لپ‌تاپ می‌توانند تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷، سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس را به‌رایگان به ویندوز ۱۰ پرو به‌روز کنند.
تبلیغات

شب گذشته مایکروسافت با برگزاری کنفرانس MicrosoftEDU# از دو محصول کلیدی جدید رونمایی کرد. ویندوز ۱۰ اس به‌عنوان سیستم‌عاملی برای رقابت با کروم گوگل رونمایی شد. مایکروسافت همچنین از اولین لپ‌تاپ خود با نام سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد. سرفیس لپ‌تاپ از مشخصات فنی بسیار مناسبی بهره می‌برد؛ حال آنکه ویندوز ۱۰ اس کاربران را به استفاده از اپلیکیشن‌های منتشرشده در ویندوز استور محدود می‌کند و نمی‌توان نرم‌افزار معمول ویندوز را روی این سیستم‌عامل نصب کرد.

مایکروسافت هزینه‌ای ۴۹.۹۹ دلاری برای ارتقاء ویندوز ۱۰ اس سرفیس لپ‌تاپ به ویندوز ۱۰ پرو در نظر گرفته است که البته این هزینه از ابتدای سال ۲۰۱۸ از کاربران دریافت خواهد شد. مایکروسافت اعلام کرده است که خریداران سرفیس لپ‌تاپ می‌توانند تا پایان سال ۲۰۱۷، به‌رایگان ویندوز ۱۰ اس سرفیس لپ‌تاپ را به ویندوز ۱۰ پرو ارتقاء دهند.

خریداران سرفیس لپ‌تاپ علاوه بر امکان به‌روزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ اس به ویندوز ۱۰ پرو تا پایان سال ۲۰۱۷، اشتراک یک‌ساله‌ی رایگان برای آفیس ۳۶۵ نیز دریافت خواهند کرد. این پیشنهاد تشویقی مایکروسافت، تا ۱۵ اکتبر ۲۰۱۷ اعتبار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات