در اندروید O یک نوار پیشرفت نصب فایل‌ APK اضافه شده است

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین نسخه‌ی آزمایشی توسعه‌دهندگان اندروید O به‌تازگی توسط گوگل منتشر شده و یکی از قابلیت‌های جدید آن، نمایش نوار پیشرفت نصب فایل‌ APK است.
تبلیغات

اندروید O تعداد بسیار زیادی قابلیت جدید دارد که رفته‌رفته با همه‌ی آن‌ها آشنا خواهیم شد. در همین رابطه، تاکنون گزارش‌های مختلفی منتشر و در هر کدام از آن‌ها، یکی از ویژگی‌های جدید اندروید O کشف شده است. حال جدیدترین قابلیتی که از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایلی گوگل یعنی اندروید O توسط وب‌سایت اندروید پلیس گزارش شده، نمایش نوار پیشرفت نصب فایل‌ APK است که این مورد یکی از امکانات بسیار کاربردی و مفید جدید این نسخه از اندروید محسوب می‌شود.

android o

در نظر داشته باشید که این ویژگی فقط در هنگام نصب فایل‌ APK شخص‌ ثالث مشاهده خواهد شد و نه فایل‌هایی که از طریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و نصب می‌کنید.

از دیگر قابلیت‌های جذاب اضافه‌شده به اندروید O در مقایسه با اندروید نوقا می‌توان به دکمه‌ی جدید و کاربردی لغو کردن نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها اشاره کرد. این یعنی در هنگام نصب یک اپ‌ جدید در اندروید O، می‌توان فرآیند نصب آن را لغو کرد. افزون بر این، باید اشاره کنیم که گوگل بهبودهای زیادی در اندروید O اعمال کرده است تا عمر باتری دستگاه‌های اندروید را ارتقاء دهد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات