اُپِرا اعلام کرد: ویندوزفون 50 میلیون کاربر دارد

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت هیچ‌گاه اطلاعاتی را در مورد تعداد کاربران تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی ارائه نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد این کمپانی، چنین آمار و اطلاعات را با شرکای خود در میان می‌گذارد، چراکه اُپرا صراحتا به تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند ویندوزفونی اشاره کرد.
تبلیغات

در جریان برگزاری ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، اِریک هَرِل، مدیر مالی کمپانی اُپرا، اطلاعاتی را در رابطه با اپلیکیشن اپرا مینی که این کمپانی با همکاری مایکروسافت توسعه داده، ارائه کرد. همچنین وی در این کنفرانس اعلام کرد که به عنوان بخشی از این همکاری، اپرا مینی به عنوان مرورگر اصلی گوشی‌های غیر ویندوزفونی و در واقع تلفن‌‌های همراه این کمپانی به کار گرفته خواهد شد.

وی همچنین گفت:

ما همچین اپرا مینی را برای ویندوزفون نیز منتشر کردیم. اپرا از ابتدای کار یک بستر کراس پلتفرم را توسعه داده است. ویندوزفون در حال حاضر ۵۰ میلیون کاربر دارد که به طور حتم ما نیز بخشی از آن خواهیم بود. اپلیکیشن تولید شده یک محصول کاملا روان و کاربردی است که با همکاری مایکروسافت توسعه یافته است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که این رقم تقریبی است و نمی‌توان تعداد کاربران ویندوز فون را دقیقا ۵۰ میلیون دانست. این تعداد برابر یک دهم از کاربران پلتفرم موبایل اپل و بسیار کمتر از تعداد کاربران سیستم‌عامل اندروید است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات