باز کردن قفل کروم بوک با استفاده از اندروید آبنبات چوبی

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
در روزهای ابتدایی تابستان سال جاری اخباری مبنی بر یافتن شواهدی مبنی بر امکان باز کردن قفل کروم بوک با استفاده از تلفن هوشمند اندروید منتشر شد. حال شنیده ها حکیات از این دارند که این قابلیت در اندروید 5 آبنبات چوبی گنجانده شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گوگل رفته رفته در حال افزودن قابلیت ها و تهسیل استفاده از کروم بوک ها است. در مقابل نیز محصولات مبتنی بر  سیستم عامل کروم با توجه به قیمت پایین در برخی از حوزه‌ها چون نهادهای آموزشی با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

آخرین شنیده ها حکایت از این دارد که کاربران کروم بوک از این پس می‌توانند تا قفل کروم بوک خود را از فاصله ی مشخصی با استفاده از تلفن هوشمند مجهز به اندروید آبنبات چوبی باز کنند.  با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به وارد کردن پسوورد و رمز عبور بصورت دستی نیست و تنها با یک لمس روی تلفن هوشمند می توان قفل کروم بوک را باز کرد.

نظر شما در این باره چیست؟ چنین قابلیت جذابی برای تلفن‌های اپل و مایکروسافت که سیستم عامل دسکتاپ گشترده‌تر و پرطرفدارتری دارند، کاربردی به نظر می‌رسد. شاید آنها نیز با الهام از گوگل در نسل بعدی سیستم عامل‌های موبایل خود این قابلیت را اضافه کنند!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات