مدیر بازاریابی ویندوز می‌گوید که چه اتفاقی برای ویندوز 9 افتاد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
چند هفته پیش بود که مایکروسافت با اعلام نام نسخه بعدی ویندوز همه را شگفت‌زده کرد. این شرکت اعلام کرد که ویندوز 10 با ویژگی‌هایی جدید در راه است. در این میان یک سوال هنوز ذهن  بسیاری از علاقه‌مندان را به خود مشغول کرده است: پس ویندوز 9 چه شد؟ در ادامه مدیر بخش بازاریابی ویندوز مایکروسافت در این مورد توضیحاتی می‌دهد.
تبلیغات

در حالی که همه در انتظار ویندوز 9 بودند مایکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدی این سیستم‌عامل، با نام ویندوز 10 به بازار عرضه خواهد شد. اما واقعا چه اتفاقی برای ویندوز 9 افتاد؟ تونی پرافت مدیر بازاریابی ویندوز در جریان کنفرانس Dreamforce که در سان فرانسیسکو برگزار شد، در این مورد گفت:

ویندوز 9 آمد و رفت. قرار نیست که ویندوز 10 قدم بعدی ویندوز 8.1 باشد بلکه ویندوز 10 یک گام بسوی متریال جدید است. ما در تلاش هستیم تا یک پلتفرم درست کنیم، یک اکوسیستم که تمامی وسایل شامل تبلت‌ها، گوشی‌ها، رایانه‌های شخصی و در نهایت Xbox را یکپارچه کند.

در حال حاضر مایکروسافت از کاربران نیز برای طراحی سیستم عامل بعدی خود کمک گرفته است. حدود دو هفته پیش این شرکت پیش‌نمایشی از ویندوز 10 را در اختیار عموم قرار داد و بیشتر از 100,000 بازخورد از بیش از ۱ میلیون کاربر در سراسر دنیا دریافت کرد. پرافت اعلام کرده که  اشتباهی که در ویندوز 8 به وقوع پیوست، به هیچ وجه در ویندوز 10 رخ نمی‌دهد و این شرکت با دقت به بازخوردهای کاربران توجه خواهد کرد.

پرافت صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد:

دلیل این که ما این کار را انجام می‌دهیم و ویندوز 10 را به صورت پیش‌نمایش در اختیار عموم قرار داده‌ایم این است که با این کار می‌توانیم صدای کاربران خود را بشنویم و به آنها گوش دهیم. هدف ما از ارائه ویندوز 10 این است که بهترین سیستم عامل را بسازیم و این اولین چیزی است که روی آن تمرکز کرده‌ایم. ما فرآیند این کار را آغاز کرده‌ایم و حالا بیش از یک میلیون کاربر داریم که به نظرات آنها گوش می‌دهیم.

اما پیش از این دلیل منطقی‌تری را از زبان برنامه‌نویس‌ها در زومیت خواندید که عدم استفاده از ویندوز ۹ را بهتر توجیح می‌کند.

نظر شما در مورد رویکرد مایکروسافت در توسعه ویندوز 10 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات