ویندوز 10 نسخه‌ی بعدی ویندوزفون نیز خواهد بود

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی ویندوز 10 برای برخی از کاربران این سوال به‌وجود آمد که تکلیف ویندوزفون بعدی چه می‌شود؟ حالا مایکروسافت تایید کرده است که نسخه‌ی جدید ویندوز که از آن به نام ویندوز 10 یاد می‌شود، نسخه‌ی بعدی ویندوزفون هم خواهد بود.
تبلیغات

این اعلام نظر مدیران مایکروسافت به این مفهوم است که در نسخه‌ی جدید ویندوز، شاهد ادغام ویندوز دسکتاپ با سیستم عامل موبایل خواهیم بود. در نشست پرسش و پاسخی که بعد از معرفی ویندوز 10 برگزار شد این سوال مطرح شد که آیا ویندوز 10 نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایلی مایکروسافت است؟ پاسخ یک کلمه ساده بود: بله!

البته Joe Belfiore  در ادامه این نکته را یادآوری کرد که در نسخه‌ی موبایلی ویندوز شاهد رابط کاربری دسکتاپ نخواهیم بود.

پیش از این نیز شایعه شده بود که مایکروسافت قصد دارد هر نسخه‌ از سیستم‌عامل‌های ویندوز شامل ویندوز Pro، ویندوز RT و ویندوز فون را یکی کند و در قالب یک سیستم‌عامل با عنوان ویندوز منتشر نماید. ظاهرا ویندوز 10 همان سیستم‌عامل است. سیستم‌عاملی که در تمام ابزارهای مورد استفاده قرار می‌گیرد و براساس هر کدام از آن‌ها تغییر شکل می‌یابد.

به نظر می‌رسد سال 2015 سال پر خبری برای علاقه‌مندان ویندوز و ویندوزفون باشد. شما اقدام جدید مایکروسافت برای یکسان‌سازی پلت‌فرم‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات