پیش نمایش ویندوز ۱۰ از فردا در دسترس است

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
ویندوز ۱۰ در کنفرانس مایکروسافت به همراه چندین قابلیت تازه و جذاب رونمایی شد تا نظر مثبت میلیون‌ها کاربر ویندوز را به خود جلب کنند.
تبلیغات

مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز ۸، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز ۱۰ باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه کرده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز ۱۰ ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز ۷ و ویندوز ۸ به شمار می‌رود.

هرچند ویندوز ۱۰ به این زودی‌ها آماده عرضه عمومی برای کاربران عادی نمی‌شود؛ اما توسعه دهندگان می‌توانند از فردا نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و کار بر روی آن را آغاز کنند تا نرم‌افزارهای پلتفرم ویندوز هر چه سریع‌تر با نسخه‌ی بعدی این سیستم‌عامل سازگار شوند.

مایکروسافت در کنفرانس امروز خود از انعطاف‌پذیری بسیار بالای ویندوز ۱۰ سخن گفت و اعلام کرد که ویندوز ۱۰ طوری طراحی شده تا در انوع مختلف ابزارها از جمله‌ وسایل مجهز به صفحه‌نمایش ۴ اینچ تا سرورهای قدرتمند موجود در دیتاسنترها، مورد استفاده قرار گیرد.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان یک نسخه‌ی بسیار مهم و بزرگ یاد کرد که در آن توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌افزارهای خود را یک بار تولید کنند و در ابزارهای مختلف در سایزهای متفاوت اجرا کنید.

اگر مایل هستید تا نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندزو ۱۰ را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید در اینجا ثبت نام کنید. نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات