بروزرسانی ویندوز 8 به ویندوز 9 رایگان خواهد بود

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
در آستانه‌ی معرفی ویندوز ۹  مایکروسافت، اخبار متعددی در مورد امکان رایگان بودن این نسخه از ویندوز منتشر شد که به‌لطف اظهار نظر مقام رسمی این کمپانی در اندونزی، این خبر تایید شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، ادریاس دیانتورو، مدیر مایکروسافت در اندونزی در پروفایل LinkedIn خود این خبر را تایید کرده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، دیانتورو اعلام کرده که کاربرانی که تمایل به بروزرسانی از ویندوز ۸ به ویندوز ۹ دارند، از این امکان بصورت رایگان بهره‌مند خواهند شد. مایکروسافت در تلاش است تا تمامی کاربران خود را به آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز انتقال دهد که حذف هزینه‌های لازم برای بروزرسانی نیز یکی از مشوق‌ها است.

هرچند هنوز سخنی از کاربران ویندوز ویستا و ویندوز ۷ به میان نیامده، باید به انتظار بنشینیم تا ببینیم آیا مایکروسافت پیشنهاد اغوا کننده‌ی خود را پیش روی این کاربران خواهد گذاشت یا خیر. با توجه به تغییر مدل تجاری مایکروسافت برای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن‌ها، این کمپانی نیازمند بالا رفتن تعداد کاربران سیستم‌عامل خود است، از این‌رو مایکروسافت تمامی سیاست‌های تشویقی خود را برای بروزرسانی کاربران از سایر نسخه‌ها به آخرین نسخه‌ی ویندوز به کار خواهد گرفت.

برای اطلاع از تمامی موارد فوق کافی است تا روز سه‌شنبه که نسخه‌ی جدید ویندوز معرفی خواهد شد، به انتظار بنشینیم. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات