iOS 8 از تاریخ 26 شهریور‌ماه برای آیفون‌ها، آیپد‌ها و آیپادهای اپل منتشر خواهد شد

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
آخرین نسخه‌ از سیستم‌عامل اپل برای ابزار‌های قابل حمل این کمپانی از تاریخ ۲۶ شهریور ماه برای سایر ابزار‌های اپل چون آیفون‌ها و آیپد‌های این کمپانی منتشر خواهد شد. هرچند iOS 8 در مقایسه با نسل پیشین شاهد تغییرات گسترده‌ی ظاهری نیست، اما این نسخه از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی برخوردار است.
تبلیغات

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، کاربرانی که از تلفن‌های‌هوشمند آیفون 4S و نسخه‌های بعدی استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود تا تلفن‌هوشمند خود را به این سیستم‌عامل بروزرسانی نمایند. همچنین تمامی آیپد‌های این کمپانی بعد از آیپد ۲ و همچنین نسل پنجم از آیپاد تاچ به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS بروز خواهند شد.

iOS8Int

این بروزرسانی شامل قابلیت‌هایی چون Apple Pay، سیستم پرداخت جدید اپل برای آیفون‌ ۶ و آیفون‌ ۶ پلاس است که به تراشه‌ی NFC مجهز است. iOS 8 تغییرات چندانی در مقایسه با نسخه‌ی معرفی شده در جریان WWDC 2014 نداشته و از قابلیت‌هایی چون اعلانیه‌های تعاملی، اپلیکیشن ایمیل توسعه یافته، جستجوی بهینه‌تر و پشتیبانی از کیبوردهای متفرقه، اپلیکیشن HealthKit اپل و پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به امکان ارتباط بین آیفون‌های و سایر ابزار‌های اپلی چون مک اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات