مایکروسافت احتمالاً اکشن سنتر ویندوز 10 موبایل را باز طراحی می کند

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سند جدیدی در مورد تغییراتی که مایکروسافت قرار است در ویندوز ۱۰ موبایل اعمال کند بدست آمده که با توجه به آن ظاهرا قرار است در بخش اکشن سنتر این سیستم‌عامل شاهد تغییرات بسیار خوبی باشیم. در ادامه مطلب بازومیت همراه شوید.
تبلیغات

مایکروسافت در بروزرسانی سالیانه که ماه آینده منتشر می‌شود، بخش اکشن‌سنتر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را بازطراحی خواهد کرد. همچنین ممکن است اهالی ردموند برنامه داشته باشند تا تغییراتی را نیز در اکشن‌سنتر اعمال کنند.

به تازگی سندی به دست آمده که گفته می‌شود مربوط به برنامه‌های داخلی مایکروسافت برای ایجاد تغییرات در بخش اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ موبایل در آینده باشد. این تغییرات در بروزرسانی‌های آینده این سیستم‌عامل اعمال خواهند شد.

windows 10 mobile

در تصویری که در بالا آن را مشاهده می‌کنید، می‌توانید تغییرات پیشنهاد شده برای بخش اکشن‌سنتر را ببینید. این تغییرات شامل جداسازی دکمه‌های اکشن‌سنتر به دو بخش Actions و Toggles می‌شود و علاوه بر آن اسلایدر جدیدی به منظور تعیین میزان روشنایی صفحه به چشم می‌خورد. گفته می‌شود این تغییرات جدید بر پایه پیشنهادات ارائه شده توسط کاربران اعمال خواهند شد و در نتیجه بخش اکشن‌سنتر کمی منطقی‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد.

همانطور که می‌دانید بخش اکشن‌سنتر شامل مجموعه‌ای از دکمه‌ها است که برخی از آن‌ها باعث اجرای اپلیکیشن‌های دیگر خواهد شد و برخی دیگر تنظیمات دوحالته هستند. به نظر می‌رسد بخش کنترل‌سنتر در سیستم‌عامل iOS حالا به ویندوز ۱۰ موبایل راه یافته که باعث می‌شود این بخش کاربر پسندتر شود.

بخش Actions برای دسترسی به دوربین و یادداشت‌ها و .. در نظر گرفته شده و دکمه‌های تنظیمات نیز حالا به شکل دایره‌ای و در زیر اسلایدر تنظیم روشنایی نمایشگر قرار داده شده‌اند. این تغییرات باعث شده‌اند تا بخش اکشن‌سنتر سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت، شبیه به بخش اکشن‌سنتر ویندوز ۸.۱ شود.

اگر قرار باشد این تغییرات در ویندوز ۱۰ موبایل اعمال شوند به احتمال زیاد در بروزرسانی Redstone 2 شاهد آن خواهیم بود. این آپدیت قرار است در سال آینده منتشر شود. انتظار می‌رود Redstone 2 بر تغییراتی که قرار است در ویندوز ۱۰ موبایل ایجاد شود، تمرکز داشته باشد و باعث خواهد شد تا امکانات اولیه مورد نیاز برای موبایل‌ها در این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار گیرد.

مثل همه شایعات و گزارش‌ها، در مورد این خبر نیز هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل اعلام کرد که سند منتشر شده واقعی باشد. به نظر شما چه تغییراتی در بخش اکشن‌سنتر ویندوز ۱۰ موبایل باید اعمال شوند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات