نسخه چهارم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اندروید N را زودتر از آنچه همه انتظار داشتند منتشر کرد و سعی دارد با ارائه بروزرسانی‌های جدید سریع‌تر نسخه عمومی و نهایی آن را منتشر کند. حالا گوگل نسخه چهارم پیش نمایش توسعه‌دهنگان اندروید N را منتشر کرده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل چهارمین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N را منتشر کرد. اندروید N در واقع نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایلی این شرکت است.

معاون بخش مهندسی گوگل، Dave Burke در پستی که در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید منتشر کرده، اعلام کرده، افرادی که در برنامه آزمایشی اندروید انتظار این نسخه را می‌کشیدند هم اکنون به صورت خودکار آن را به صورت OTA دریافت خواهند کرد. فایل ایمیج نسخه‌ جدید اندروید نیز برای افرادی که قصد دارند این سیستم‌عامل را به صورت دستی روی دستگاه خود فلش کنند در دسترس قرار خواهد گرفت. پس از اینکه نسخه سوم پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N در ماه می در دسترس قرار گرفت، نسخه نهایی این سیستم‌عامل سرانجام در سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری ارائه خواهد شد.

امروز گوگل نسخه نهایی SDK اندروید N را منتشر کرد. علاوه بر این نسخه جدید SDK اندروید N هم اکنون با محیط توسعه اندروید استودیو یکپارچه شده است. حالا توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا از تمامی قابلیت‌های جدید اندروید N در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

فروشگاه گوگل‌پلی نیز از همین حالا از اپلیکیشن‌هایی که بر اساس API 24 یعنی اندروید N توسعه داده شده‌اند، پشتیبانی می‌کند.

Burke در این مورد می‌گوید: «حال با ارائه نسخه نهایی API های اندروید N شما می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید خود را بر مبنای این API بسازید. حالا می‌توانید بروزرسانی‌هایی که با API 24 ایجاد شده‌اند را برای اپلیکیشن‌های خود در پلی‌استور ارائه کنید. در واقع شما می‌توانید قابلیت بروزرسانی دائمی پس زمینه اپلیکیشن‌های خود را روی دستگاه‌هایی که چهارمین نسخه توسعه‌دهندگان اندروید N را نصب کرده‌اند، تست کنید.»

اگر در برنامه آزمایشی اندروید عضو نشده‌اید می‌توانید با مراجعه به این لینک نسبت به ثبت‌نام در این برنامه اقدام کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات