گوگل نام نهایی اندروید N را در طول چند هفته آینده مشخص می‌‌کند

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تا کنون حدس و گمان‌های مختلفی در مورد نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی گوگل، یعنی اندروید N اعلام شده است. با این‌حال هنوز به صورت رسمی مشخص نشده که نام این نسخه از اندروید چیست. اما به تازگی گوگل اعلام کرده که نهایتا تا چند هفته دیگر نام رسمی اندروید N اعلام می‌شود. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

گوگل این موضوع را تایید کرده که نام رسمی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی‌ خود را که هم اکنون به عنوان اندروید N شناخته می‌شود، طی چند هفته آینده اعلام خواهد کرد. این تاییدیه در یک توییت و نیز در شبکه گوگل‌پلاس اعلام شده است.

از نظرات ارسالی شما متشکریم. نام نهایی و جدید اندروید N طی چند هفته آینده اعلام می‌شود! #NameAndroidNhttps://amp.twimg.com/v/82b2579e-63aa-4bab-82fd-700537296118— Android (@Android) June 8, 2016

اگر خاطرتان باشد در جریان کنفرانس Google I/O امسال، گوگل اعلام کرد که تمام افراد می‌توانند نام پیشنهای خود را برای اندروید N اعلام کنند. اما پیش از این نیز گوگل از طریق نظرسنجی اقدام به جمع‌آوری نظر افراد در مورد نام نهایی نسخه جدید اندروید کرد.

علاوه بر این تعدادی گزارش وجود دارد که بر اساس آن‌ها اندروید N در داخل شرکت گوگل به عنوان کیک پنیری نیویورکی شناخته می‌شود.

به نظر شما نام نهایی و رسمی اندروید N چه خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات