آیا اندروید N همان اندروید 7 خواهد بود؟

پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل روز گذشته و در نطق اصلی از Google IO اطلاعات زیادی در باره‌ی نسخه‌ی جدید از Android N داد و با وجود اینکه اشاره‌ای به شماره این نسخه نکرد اما در تصاویر پخش شده از این سیستم‌عامل سرنخ‌هایی داد که اشاره به عدد ۷ داشتند.
تبلیغات

هنوز تایید نشده است که اندروید N نهایتا همان اندروید 7 خواهد بود یا گوگل شماره‌ی دیگری را برای این نسخه از سیستم‌عامل موبایل خود در نظر گرفته است. گوگل روز گذشته از چندین قابلیت جدید برای اندروید N پرده برداشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نسخه‌ی بهینه‌تر شده‌ی Doze اشاره کرد، دستیار صوتی جدید Google Assistant و اجرای بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌ها از طریق فناوری Instant Apps اشاره کرد.

Android 7 / Android N

اما هنوز گوگل اعلام نکرده است که اندروید بعدی نسخه‌ی ۷ خواهد بود یا خیر. با این حال در اسکرین‌شات‌هایی که از اندروید بعدی پخش شد ساعتی که در تصویر مشاهده می‌شد، ۷:۰۰ بود و از این بابت برخی معتقد که گوگل عمدا ساعت ۷:۰۰ را در اسکرین‌شات‌ها درج کرده است تا سرنخی در این باره داشته باشیم. جالب اینجاست که اسکرین‌شات‌هایی که گوگل در سایت خود قرار داده ساعت ۱۲:۰۰ را نشان می‌دهند اما همان اسکرین‌شات‌ها در زمان کنفرانس زنده‌ی این شرکت ساعت ۷:۰۰ را نشان می‌دادند.

به هر حال نمی‌توان به چنین سرنخ‌های استناد کرد و باید منتظر ماند و دید و نسخه‌ی بعدی اندروید چه نامی و چه نسخه‌ای خواهد داشت. گوگل از کاربران خواسته است تا با مراجعه به سایت android.com/n در انتخاب نام اندروید بعدی مشارکت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات