مایکروسافت روی ابزاری برای نصب ویندوز 10 به صورت Clean Install کار می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند سیستم‌عامل جدید خود را به صورت Clean Install نصب کنند. اما معمولا برای نصب ویندوز در چنین حالتی باید مراحل خاصی را انجام داد. حال خبر رسیده که مایکروسافت در حال توسعه‌ی یک ابزار جدید است که نصب ویندوز ۱۰ به صورت Clean Install را برای کاربران آسان و ساده می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت در حال کار روی ابزار جدیدی است که به کاربران کمک می‌کند تا نصب ویندوز ۱۰ را به صورت Clean Install روی دستگاه‌های انجام دهند. این خبر از بخش سوال و جواب‌های مایکروسافت اعلام شده که در آن مدیران انجمن این کمپانی اعلام کرده‌اند خبر خوبی برای کاربران دارند و این خبر، کمک به کاربران برای نصب سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ به صورت Clean Install است.

جیسون که یکی از مدیران انجمن سوال و جواب‌های مایکروسافت است، می‌گوید:

سلام به کاربران ویندوز اینسایدر!آیا یک روش آسان و ساده برای نصب ویندوز به صورت Clean Install می‌خواهید؟ یا به دنبال راه آسانی برای این کار هستید؟ ما در حال کار روی ابزاری هستیم که این امر را امکان‌پذیر می‌کند.تست‌های نهایی و اعتبارسنجی‌ها در حال انجام است و ما می‌خواهیم به محض آماده شدن این ابزار، بازخورد شما را نسبت با آن دریافت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همواره با ما در ارتباط باشید تا در صورت تکمیل این ابزار از آن باخبر شوید.و مانند همیشه از شما به دلیل عضویت در بین کاربران ویندوز اینسایدر تشکر می‌کنیم!

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی کارکرد این ابزار در دسترس نیست و مشخص نشده که چه زمانی به صورت عمومی منتشر خواهد شد؛ اما ظاهرا ابزار یاد شده در حال توسعه است. امیدواریم که مایکروسافت پیش از منقضی کردن امکان بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۰، این ابزار را منتشر کند.

نظر شما در مورد ابزار نصب ویندوز به صورت Clean Install چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات