آیکون‌ های تنظیمات در بیلد 14342 ویندوز 10 موبایل بروزرسانی شد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت ظاهرا برنامه منسجمی را برای ارائه بروزرسانی‌های پی‌در‌پی برای سیستم‌عامل جدید خود در پیش گرفته است. این شرکت در نسخه Build 14342 ویندوز ۱۰ موبایل، اقدام به بروزرسانی آیکون‌های بخش تنظیمات کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از انتشار رسمی و عمومی ویندوز ۱۰ در ماه جولای، مایکروسافت همواره بروزرسانی‌های جدیدی را برای این سیستم‌عامل ارائه می‌کند.

جدیدترین تغییر این سیستم‌عامل همانطور که در توییتر هم به آن اشاره شده بود، مربوط به بروزرسانی آیکون‌های بخش منوی تنظیمات است. در آپدیت جدید ویندوز ۱۰ موبایل، آیکون‌های تنظیمات جدید، جایگزین آیکون‌های قبلی شده و برخی دیگر از آیکون‌ها نیز مقداری سفارشی‌سازی شده‌اند. همچنین تعدادی دیگر از آیکون‌ها بروزرسانی شده‌اند.

به عنوان مثال می‌توان به آیکون بخش کودکان اشاره کرد که حالا یک ربات بازیگوش را نشان می‌دهد. همچنین آیکون منوی استارت اکنون یک نمایشگر کوچک‌تر را به‌جای تصویر عمومی قبلی نشان می‌دهد. از دیگر آیکون‌های تغییر یافته می‌توان به بخش تنظیمات باتری اشاره کرد که حالا با استفاده از آیکون‌های جدید مقداری از پیچیدگی آن‌ها کاسته شده است.

علاوه بر این مایکرسافت رمزنگاری دستگاه (Device encryption) را از بخش System به بخش Update & Security منتقل کرده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر مختلفی از این بروزرسانی را مشاهده کنید و خودتان تغییرات صورت گرفته در بخش آیکون‌های تنظیمات ویندوز ۱۰ موبایل را ببینید. تصاویری که پس‌زمینه آن‌ها سفید است مربوط به Build 14332 و تصاویری که پس‌زمینه مشکی دارند مربوط به Build 14342 سیستم‌عامل مورد اشاره هستند.

ویندوز ۱۰ موبایل

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ آیا از آیکون‌های جدید بکار گرفته شده در این بروزرسانی راضی هستید؟ لطفا نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات